Voiko hiivatulehdus mennä itsellään ohi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi se mennä. mulla on ollu molemmissa raskauksissa melkeen koko ajan hiivatulehdus päällä, canesten-kuurilla se pysyi aina vähän aikaa pois mutta tuli sit aina vaan uudestaan. ei siitä ainakaan mulla ollu mitään haittaa, muuta ku se kutina vähän kävi jurppiin, lievästi sanottuna.

tai ainakin oireet voi helpottaa niin ettei tulehdus enää aiheuta vaivaa. Raskausaikana tulehdus voi pahimmillaan käynnistää synnytyksen ennen aikojaan ja synnytyksen aikana hiiva saattaa tarttua vauvaan=sammas.

Sinuna hoitaisin sen pois!

Tsemppiä, tiedän millaista se voi pahimmillaan olla. Minulla oli kierre joka jatkui monta vuotta eikä vieläkään tunnu helpottavan täysin. :/

Raskausaikana KANNATTAA HOITAA POIS. Kysypäs neuvolasta vielä..? Tai TK.sta? mielestäni voi tulla ennenaikaisen synnytyksen vaaraa tai muuta ongelmaa, jos siellä muhii tulehdus... Mulla imetysaikaan oli tulehdus ja hoidin sen luomukonstilla Gefiluspiimällä... Siis laita piimää SINNE.

Minulla oli raskausaikana ja meni itsestään ohi. Lääkäri huomasi sen alkuraskauden tarkastuksessa, mutta silloin se ei juuri haitannut minua, joten siitä ei silloin sen enempä. Myöhemmin yritin saada omalääkäriltä reseptiä, mutta hän ei suostunut kirjoittamaan sitä minua näkemättä. En jaksanut vaivautua lääkäriin, joten lääkkeet jäivät saamatta ja oireet menivät jossain vaiheessa ohi.

Mä en haluais sitä canestenia ottaa, kun mulla alkaa silloin yöllä, kun se laitetaan, kutiamaan kahta kauheammin. Se on ihan järkyttävän kamalaa!
Oon yleensä hakenut lääkäriltä sen pillerireseptin, mutta kun nyt ei voi sitäkään syödä raskauden takia.
Oon vain ymmärtänyt, että jotkut tulehdukset saattaa aiheuttaa supistuksia, mutta eipä mulla ainakaan toistaiseksi mitään ole ollut. Ehkä odotan vielä, kun ei kovin paha kutina ole.

Alkuperäinen kirjoittaja 3xäitee:
Raskausaikana KANNATTAA HOITAA POIS. Kysypäs neuvolasta vielä..? Tai TK.sta? mielestäni voi tulla ennenaikaisen synnytyksen vaaraa tai muuta ongelmaa, jos siellä muhii tulehdus... Mulla imetysaikaan oli tulehdus ja hoidin sen luomukonstilla Gefiluspiimällä... Siis laita piimää SINNE.

Niin tästä oonkin kuullut... Täytyy testiä :)

Yhteistyössä