Voiko hiiva tarttua?

  • Viestiketjun aloittaja Marianna
  • Ensimmäinen viesti
Marianna
Mulla on taas viimeaikoina ollut vähän hiivaa, vielä en ole ehtinyt lääkitystä käydä apteekista hakemassa. Eilen sitten oltiin miehen kanssa sängyssä, ja jäinkin miettimään voiko hiiva jotenkin tarttua mieheen, jos se mulla on aktiivinen? Jossain sanottiin, ettei yhdyntää suositella hiivan aikaan, mutta tuo eilinen nyt vaan...lipsahti.

Miten ilmenee miehellä, onko kellään kokemusta??
 
mea
Meillä lääkäri määräsi mulle suun kautta otettavaa lääkettä ja miehelle Dactariniä (voide). Vähän epäreilua, mä otin ne kapselit ja se oli siinä, mies joutui rasvailemaan 2 viikkoa...
 
<miska>
MInulla oli talvella hiivatulehdus, joka todettiin ihan testillä. Oireita oli todella kauan, kutinaa kokkareista valkovuotoa, haavoja.. Se taisi tarttua poikakaverillekin, jolla oireet olivat punoitus ja kutina. Lääkäri määräsi poikakaverille kondylääkkeet. Ei niitä kuitenkaan käyttänyt, koska en uskonut että lääkärin diagnoosi oli hänelle oikea. Sen jälkeen ostin hiivaan kapselit ja oireet hävisivät heti, molemmilta. Se oli kyllä todella helpotus! Nyt tuntuu hieman samoja oireita. Pitää taas kai käydä ostamassa kapseleita. Ihmettelin että miten lääkäri voi tuosta vaan sanoa että on kondy, vaikka ei se ihan selkeesti sitä ollut.
 
MM
Jos huono tuuri käy, kaverin pikkuveli voi yhdessä yössä muuttua tosi kipeäksi, joten kyllä kannattaa hoitaa!! Jos kaveri muuttuu punaiseksi, turvonneeksi ja haavaumille, ei sitä voi pitää edes kalsareissa.

Hiiva tarttuu ja molemmat pitää hoitaa, jos mieli päästä vaivasta. Pienen pieni rihmasienen poikanen piilee mieluusti esinahan alla ja riemastuttaa naista aina vaan uudelleen ja uudelleen. Se poimu on pöpöjen mielipaikka, lämmin ja kostea.
 

Yhteistyössä