voiko harrastaa seksiä kortsun kans jos on klamydia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anelma

Vieras
olen saanut tartunnan viime vuonna yhden illan jutusta ja tällä viikolla otin lääkkeet. kuukauden päästä uudestaan testeihin varmistamaan et tauti on lähteny pois.

mut nyt olen tapaillu yhtä miestä ja pian oltais siirtymässä siihen vaiheeseen et seksi tulee kuvioihin. mut pitääkö meidän odottaa se kuukausi? vai voimmeko harrastaa seksiä kortsun kanssa? kortsu olisi käytössä muutenki koska en syö pillereitä juuri nyt.

mies tietää tartunnasta ja on valmis ottamaan riskin mut mua epäilyttää. en halua tartuttaa miestä.

Kyllä voi.

Ota mies mukaan uusintakokeisiin, niin saatte tietää että ei ole häneen tarttunut ja ei ole muitakaan ylläreitä jonka jälkeen voitte hoitaa ehkäisyn jotenkin muuten ja nauttia toisitanne paljaaltaan.

Mun mielestä voi. Yleensä se niillä lääkkeillä lähtee heti tietääkseni, laittakaa kaks kumia päällekkäin jos epäilyttää. ;) Tosin sit se ei ehkä oo niin nautinnollista mut...

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Mun mielestä voi. Yleensä se niillä lääkkeillä lähtee heti tietääkseni, laittakaa kaks kumia päällekkäin jos epäilyttää. ;) Tosin sit se ei ehkä oo niin nautinnollista mut...

voikohan lääkkeiden auttavuuteen vaikuttaa se et kauanko tauti on ollu? ku se on ollu mulla useemman kuukauden.

Yhteistyössä