Voiko hampaassa olla ihan pienikin reikä silti vaikka sitä vähän vihloisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla siis joskus yhdessä hampaassa tuntuu pieni vihlaisu, jos siihen osuu oikein TOSI kuumaa kahvia. Muuten ei, ei makeakaan.

Siinä hampaassa on siis paikka, joka on liuennut vuosien saatossa vähitellen pois. Viimeksi hammaslääkäri sanoi, että ei sen siitä reiäksi asti pitäisi mennä uudelleen. Ensi viikolla on hammaslääkäritarkastus ja silloin se varmaan paikataan uudelleen.

Eli voiko toi kuuma tuntua pienenä vihlaisuna joskus senkin takia, että se paikka on jo niin ohut ja hermot siinä tosi pinnassa kun paikkaa ei ole paljon välissä?

Vai pitääkö tässä pelätä, että koko hammas on ihan läpimätä?

Mun käsittääkseni hampaiden vihlomisella ja reikiintymisellä ei ole yhteyttä. Mullakin joskus vihloi kovasti hampaita ja kun menin hammaslääkäriin ei ollut yhtään reikää.

Mulla alkoi kuuma vihloa tosi pahasti etuhampaaseen ja kuvissa ei kuitenkaan näkynyt mitään.Lopulta alko särkeä ja sitten selvisi.Hammas oli kuoliossa :/ Makea ja kylmä eivät vihlonneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Amaryllis:
Mulla alkoi kuuma vihloa tosi pahasti etuhampaaseen ja kuvissa ei kuitenkaan näkynyt mitään.Lopulta alko särkeä ja sitten selvisi.Hammas oli kuoliossa :/ Makea ja kylmä eivät vihlonneet.

Tämä ei vihlo mitenkään kauheasti, joskus pieni vihlaisu tuntuu. Mitäs sun hampaalle sit tehtiin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Amaryllis:

Tämä ei vihlo mitenkään kauheasti, joskus pieni vihlaisu tuntuu. Mitäs sun hampaalle sit tehtiin?

Ensin antibioottikuuri ja sitten juurihoito.Tilanne muuttui parissa päivässä rajusti.Alkoi myös kehittää mätää ja painetta ikeneen ja tunto alkoi hävitä.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä