Voiko ennen plussaamista tapahtuneesta KESKENMENOSTA tulla tällaisia oireita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keskenmenoko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keskenmenoko?

Vieras
En siis tiedä olenko (olinko?) raskaana, mutta se olisi mahdolista. Ovulaatio oli viikko sitten, kuukautisten pitäisi alkaa viikon päästä.

Eilen illalla minulla oli aivan järkyttävä mahakipukohtaus. Silmissä sumeni, pyörrytti, hiki kaatui päälle. Kouristi mahasta, kipu säteili selkään ja alapäähän. Olo oli aivan kauhea. Makuullaan olo helpotti vähän ja parin tunnin päästä pystyin jo olemaan jalkeillaan. Vielä nytkin tuntuu outoa jomotusta alamahassa ja alapäässä. Kivut alkoivat samantyyppisinä, mitä minulla on joskus menkkojen aikaan, mutta voimistuivat sietämättömiksi - sellaista ei ole ennen ollut.

Mietin heti, että oliko tämä keskenmeno. Verta ei ole kyllä tullut. Ja voiko olla näin rajuja oireita, vaikkei edes tiedä vielä onko raskaana? Eikö ne siinä vaiheessa mene aika huomaamattomasti kesken..??

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Tai sitten olet raskaana =)

mutta ei kai raskausoireet näin varhain ala...? Ei ainakaan viimeksi...

no ei noin voimakas kipu ole yleensä raskausoire,mutta voihan se olla mahdollistakin. Jos viikko on ovulaatiosta niin mahdollinen alkoi on vasta kiinnittynyt tai kiinnittymässä...odottele rauhassa viikko ja testaa sitten:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tai sitten olet raskaana =)

mutta ei kai raskausoireet näin varhain ala...? Ei ainakaan viimeksi...

Mulla alkoi viimeisimmästä tulokkaasta aivan tolkuton väsymys jo viikkoa ennen kuin plussasin ja siitä arvelinkin tärpänneen.

mulla oli viime syksynä tuulimuna-raskaus, siitä oireet alkoivat hurjan aikaisin, varsinkin jumalaton väsymys... se oli jotain hirveetä, max 3tunnin pätkissä pystyin olla hereillä..sit oli päästävä nukkumaan, tai siis uni vaan tuli..

Kyllä se voi olla ihan raskausoire.. Ja ne voi tulla ennen plussaamista. Mä aloin ravaamaan pissalla jo ennen plustestiä, ihmettelin vaan että mikä on ku jatkuvasti saa juosta!! Ja mulla oli kyllä kovia kipuja ihan alusta asti, kävin tarkistusultrassakin kerran ku kivut oli niin kamalat.

Mulla ittelläni oli yksien menkkojen alussa samanlainen kipukohtaus mutta mä samalla vuodin ku härän kurkusta ja tuli kauheesti hyytymiä, kivut ku rauhottu ni sillon rauhottu vuotoki. Sen mä tulkitsin alkuraskauden keskenmenoksi..

Muoks. Ja mun muistaakseni alkio kiinnittyy just siinä viikon päästä hedelmöittymisestä, näin muistelen, joten sekin kyllä ajankohtaan täsmäis..

...että siihen kipukohtaukseen liittyi myös oksettavaa oloa, ei kuitenkaan tarvinnut oksentaa. Ja kun olo oli helpottanut, meni maha ihan sekaisin, oli ihan vesiripulilla :( Ei kuitenkaan ihan vatsataudilta vaikuttanut, siis se mahakipu ei ollut samanlaista. Vai voiko joku vatsatauti aiheuttaa tällaisia oireita? Entäs se alapääkipu? Ja ihan kuin ois ilmaa peräsuolessa ja emättimessä (vähän niinku synnytyksen jälkeen kun ei meinaa vessassa uskaltaa käydä, kun sattuu) ...

Mullakin aikoinaan oli tuommoinen älytön kipukohtaus niihin aikoihin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. No, ne ei koskaan sitten alkaneet, vaan olin raskaana. Toivotaan että niin käy sullekin!

Yhteistyössä