Voiko baarimestariksi valmistua olematta juoppo?! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dundi

Vieras
Haluan baarimestariksi ihan todella paljon, mutta en kuitenkaan itse juurikaan alkoholia käytä, pari kertaa vuodessa ja saunaoluen joskus. Olen saanut todella vahvasti sen käsityksen baarimestareiden kanssa jutellessani, että "jos drinkkien valmistus JA JUONTI ei ole harrastus, on siitä vaikea tehdä ammatti." onko kaikki baarimestarit oikeasti juoppoja? :D

Drinkkiin löytyy kyll' ohje, ei niitä ole pakko itse edes maistaa. Ainut että tuskin tulee tehtyä itselle mitään nimikkodrinkkejä jos ei itse niitä edes maista.

Mulla on sellainen käsitys että ravintola-alalla yleensäkin on vaikea olla jos ei itse käytä alkoholia...Yksi monista syistä miksen haluaisi alalle. Työkaverien yhteiseisillat joihin viina kuuluu oleellisena osana = painajainen mulle.

lähinnä sitä tulin tänne naureskelemaan että onhan se ehkä maailman paras ammatti jonka varjolla voi olla ihan kaikessa rauhassa alkoholisti, tekisi mieli tavallaan lähteä alalle jo ihan osoittaakseni että hei, voi sen näinkin tehdä :D

[QUOTE="Vieras";25163687]Mulla on sellainen käsitys että ravintola-alalla yleensäkin on vaikea olla jos ei itse käytä alkoholia...Yksi monista syistä miksen haluaisi alalle. Työkaverien yhteiseisillat joihin viina kuuluu oleellisena osana = painajainen mulle.[/QUOTE]

NIIIIIIIN totta, sivukorvalla kun kuuntelen tarjoilijoidenkin juttuja niin kaksi viikkoa, ei selvin päin, vaan ei hirveässä kaatokännissä (vaikka tissuteltu onkin) on jo ennätys. uskomatonta.

Itse olen ollut baarimikkona jo sellaiset 10 vuotta eikä kyllä pahemmin alko minulle itselle maistu... ehkä pari kolme kertaa vuodessa tulee käytyä.. ja se että drinkkejä maistellaan ei tarkoita sitä että pitäisi koko lasi huitaista naamariin:laugh: vaan pillillä tippottain maistaa ;D eli onnistuu myöskin alalla olla ilman että on alkoholisoitunut :)

Itse olen ollut baarimikkona jo sellaiset 10 vuotta eikä kyllä pahemmin alko minulle itselle maistu... ehkä pari kolme kertaa vuodessa tulee käytyä.. ja se että drinkkejä maistellaan ei tarkoita sitä että pitäisi koko lasi huitaista naamariin:laugh: vaan pillillä tippottain maistaa ;D eli onnistuu myöskin alalla olla ilman että on alkoholisoitunut :)

no näinhän se jumalauta juu on, toisille tuo ammatti vaan näyttää toimivan tekosyynä juomiseen :D

Sama juttu mun siippani kohdalla; baarimikkona kymmenisen vuotta ja itse juo hyvin vähän - kaljan tai pari silloin tällöin.

Yhteistyössä