?
:(
Vieras
Ei ole minun autossani lohkolämmitintä
voinko edes sisätilalämppärin laittaa kerrostalon parkkipaikalle pistokkeeseen niin, että jätän johdon verran ikkunaa auki ja kone sisälle 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Taitaa olla sähköntuhlausta, sillä sisälle puhallettu lämpö karkaa siitä ikkunanraosta ulos... riippuu toki pakkasen määrästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Taitaa olla sähköntuhlausta, sillä sisälle puhallettu lämpö karkaa siitä ikkunanraosta ulos... riippuu toki pakkasen määrästä.
Ei se kaikki karkaa, meillä vaunussa käytetään joutilasta sisätilanlämmitintä joskus pihassa, jos halutaan nukkua vaunussa, muttei halua kaasulla lämmittää. Ei sitä kyllä kuuntele susikaan, mutta ennen kuin sisälle menee, voi autolämppärillä lämmittää ja lämmintä tulee vaikka kattoluukku on auki.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kaveri kertoi, että olisi siellä sellainen, jos olisi lohkolämmitin..
Alkuperäinen kirjoittaja V:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kaveri kertoi, että olisi siellä sellainen, jos olisi lohkolämmitin..
Eipä se ole siitä tae. Meillä on lohkolämppäri vaan ei sisäpistoketta.
Ei siellä pellin alla mitään pistorasioita ole.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos se on konepellin alla, niinn eikös sen pitäisi näyttää ihan tavalliselta pistorasialta??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Ei siellä pellin alla mitään pistorasioita ole.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos se on konepellin alla, niinn eikös sen pitäisi näyttää ihan tavalliselta pistorasialta??![]()
Itse lohkolämmitin ja sisäpistorasiasetti myydään yleensä erikseen. Jos autossa on pelkkä lohkolämmitin, voidaan siihen liittää saman merkkinen sisätilapistoke.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos se on konepellin alla, niinn eikös sen pitäisi näyttää ihan tavalliselta pistorasialta??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jos se on konepellin alla, niinn eikös sen pitäisi näyttää ihan tavalliselta pistorasialta??![]()
Siellä pitäs olla joko kolminapainen naaraspuolinen rasia tommonenreilun peukalon paksunen tai sit lapsennyrkin kokonen rasia josta lähtee teräspäällysteinen johto moottoriin!
Mietippäs kumpaa sukupuolta on sitten se seinästä tulevan johdon pistoke. Siis se jossa on tappava sähkövirta. Tuskinpa kuitenkaan urospuolinen.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Siellä pitäs olla joko kolminapainen naaraspuolinen rasia tommonenreilun peukalon paksunen tai sit lapsennyrkin kokonen rasia josta lähtee teräspäällysteinen johto moottoriin!
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Mietippäs kumpaa sukupuolta on sitten se seinästä tulevan johdon pistoke. Siis se jossa on tappava sähkövirta. Tuskinpa kuitenkaan urospuolinen.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Siellä pitäs olla joko kolminapainen naaraspuolinen rasia tommonenreilun peukalon paksunen tai sit lapsennyrkin kokonen rasia josta lähtee teräspäällysteinen johto moottoriin!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:http://images.google.fi/images?q=lohkol%C3%A4mmitin&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-USfficial&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=fi&tab=wi
onko se joku noista??
Mutta alkuperäiseen kysymykseen, ellen nyt tuollaista sieltä löydä, eli voinhan ostaa lämppärin ja laittaa sen ikkunan kautta? Eihän kellään tule siitä mitään sanomista taloyhtiössä
Tunnen itteni nyt tosi tyhmäksi, mut en ole koskaan joutunut tällaisia miettimään, enkä kyllä ole autollakaan hirveästi ajellut, nyt tän neidin on opittava kaikki "miesten" jututkin![]()