Voiko alle kuukaudessa laihtua 3-4kg?

  • Viestiketjun aloittaja Vähän pois
  • Ensimmäinen viesti
Vähän pois
Siis,mulla olisi vähän alle kuukauden kuluttua tilaisuus jossa haluaisin olla vähän hoikempi kun nyt olen. Siis ehkä 3(-4)kg ja ainakin yks vaatekoko pienempi haluaisin olla. Erityisesti vatsa ja reidet kiinteämmäksi. Onnistuuko,miten? Nyt siis ihan konkreettisia ohjeita haluaisin. Minkä verran (kaloreita) saa syödä,millasta liikuntaa ja miten paljon?
 
vierailija
Siis,mulla olisi vähän alle kuukauden kuluttua tilaisuus jossa haluaisin olla vähän hoikempi kun nyt olen. Siis ehkä 3(-4)kg ja ainakin yks vaatekoko pienempi haluaisin olla. Erityisesti vatsa ja reidet kiinteämmäksi. Onnistuuko,miten? Nyt siis ihan konkreettisia ohjeita haluaisin. Minkä verran (kaloreita) saa syödä,millasta liikuntaa ja miten paljon?
Onnistuu ellei vaatekoko ole jo ennestään olematon.

Älä laske kaloreja vaan älä laske suusta alas sokeria, älyttömästi huonoja rasvoja ja muuta höttöherkkua. Annoskoon pienentäminen ja veden juonnin lisääminen kohtuudella. Porrasjumppaa hissin sijaan ja lankutusta ohimennen päivittäin. Kotona kyykkyjä prykylle mainostaukojen aikana ja jakkaralle nousuja ihan vain huvikseen. Tämän lisäksi kulje koko päivä napaa selkärankaa kohden vetäen niin taatusti on vatsa kivusta kiinteämpi tärkeässä tilaisuudessa :whistle:
 
Kun jätät hiilihydraatit kaikki, ihan kaikki pois niin varmasti onnistuu. Ei yhtään leipää jne saatikka suklaata jne.
Ei ole lopullinen, tulee takas kyllä.
Sitten nesteenpoistotabletteja viimisellä viikolla, poistaa siis ihan nestettä kehosta vaan.
Liikuntaa ei edes kannata kuvitellakkaan tuohon avuksi, liian lyhyt aika.
 
Syö kaurapuuroa ja raejuustoa. Ei oo yhtään nälkä ja paino putoaa. Välipalaks vaik omenaa tai banskua.

Ite olen laihtunut 3 viikon aikana aikana noin 5 kiloa, mutta mulla on massaa.
8 kiloa aamumittauksen mukaan, mutta vähennän tuloksesta suoleen mahtuvan moskan jota saa roskaruualla.
 
Riippuu kai lähtöpainosta. Jos pudotettavaa on kymmeniä kiloja niin tuskin tuo mahdotonta on. Jos taas ylipainoa on just se neljä kiloa ni tiukkaa tekee.

Vaikka eihän se ole kuin noin miinus tuhat kaloria per päivä. Mä saisin silti syödä noin 1300 kaloria päivässä vaikken liikkuisi muuta kuin työssä.
 

Yhteistyössä