Voiko alkuraskauden oireena olla pissatulehdus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joo"

Vieras
Onko teillä ollut? SAATAN olla raskaana, en ole vielä testannut enkä voikaan vielä. Nyt on ollut pissatulehduksen oireita noin viikon verran. Koko ajan saa rampata vessassa ja pissa haisee pahalle. Hiukkasen kirveltää välillä, mutta ei koko ajan eikä pahasti muutenkaan. Voiko tuo siis johtua mahdollisesta raskaudesta? Kun harvoin mulla muuten on pissatulehduksia...

Voi. Minun ensimmäinen raskauteni alkoi noin. Ei ollut kivaa, mutta toivotaan sinulle parasta! :)

Raskauden ei pitäisi lisätä virtsatietulehduksen riskiä, mutta raskauden aikana tulehdus voi helpommin levitä munuaistulehdukseksi. Lapsi voi hoitamattoman virtsatietulehduksen seurauksena syntyä myös ennenaikaisesti tai pienipainoisena.

Ja ei kyllä ihan varmasti voi olla OIRE raskaudesta.

aaarg, mua sitten vituttaa nää "apua, voinko olla raskaana, mulla loppu eilen menkat, mutta nyt on sellanen olo, että mä oon raskaana", tai tyyliin "iik, mä oon ihan varmasti raskaana koska mun oikeen käden keskisormi syhyy 1cm päässä kynnestä ja sit vasen korva vähän punottaa ja siinä on nyppy, joko mä voin tehdä testin? Nyt mä en kyllä sitten uskalla syödä enkä juoda muuta kun vettä, ettei vaan vauvalle tapahdu mitään!"

ei voi olla oireena raskaudesta.

Voi kyllä olla samaan aikaan kuin alkuraskaus, kuten mihin tahansa muuhunkin aikaan.
Arvelen ,että haluan ihanhirveänkamalankovin paljon raskautua ja haluat että joka ainoa ilmavaiva olisi merkki tärpistä, mutta niis se ei nyt vaan mene.
Siinä taas, että koita relata äläkä yritä niin paljon, on vinha perä. Niin, ja älä missään nimessä laihduta, se lisää elimistön stressiä.

[QUOTE="vieras";22210629]ei voi olla oireena raskaudesta.

Voi kyllä olla samaan aikaan kuin alkuraskaus, kuten mihin tahansa muuhunkin aikaan.
Arvelen ,että haluan ihanhirveänkamalankovin paljon raskautua ja haluat että joka ainoa ilmavaiva olisi merkki tärpistä, mutta niis se ei nyt vaan mene.
Siinä taas, että koita relata äläkä yritä niin paljon, on vinha perä. Niin, ja älä missään nimessä laihduta, se lisää elimistön stressiä.[/QUOTE]

tihentynyt virtsaamisen tarve ja tumma pissa(kuten myös siitä et ei juo tarpeeks,tai on juonu simona kahvia/teetä) voi kyl olla oire joo,mut ei kirvely.
Eikä raskaus aiheuta virtsatulehdusta,vaan se et noi pöpöt perssilmästä pääsee etupuolel.

Yhteistyössä