Voiko 3 eri raskaustestiä näyttää kaikki väärin tai viivanpaikkaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen

Vieras
Tänään kp 26/26-27 Ei tietoakaan menkoista ja raskausoireita ilmassa...

Eilen aconin 10 selvä haamu, mieskin näki sen. Tänään prisman raskaustestiin haamu/viivanpaikka aamupissasta ja päivällä kotitestit.fi raskaustestiin haamu/viivanpaikka.

Oviksesta 13päivää ja oletettu kiinnittyminen tapahtui dpo6

Eli kysymys kuuluukin, oko tässä vielä toiveita raskaudesta ja siitä että kyllä se viiva sieltä vielä vahvistuu.

Vai voiko nuo kaikki kolme testiä näyttää väärin tai pelkkää viivanpaikka.

Ok, voihan tämä olla ns. kemiallinen raskauskin. Mutta olisi sekin parempi kuin ei mitään....

Kyllä se plussa on. Olen tehnyt Acon testin ja monia muita ja koskaan mitään viivanpaikkaa ei ole ollut. Negat on ollut negoja eli mitään haamuja ei silloin ole. Kaksi viivaa on plussa. Onnea.

Kiitos teille vastauksista. Eipä tässä sitten auta muutakuin odotella ja toivoa parasta.

kaksi lasta ennestään ja heistä on tullut molemmista selvä vahva plussa sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Ja kun oviksesta ja kiinnittymisestä (jos tässä nyt on edes raskaana ) olen 99% varma. Clomikierto menossa, tuli selkeitä oviskipuja jotka loppuivat kuin seinään seuraavana päivänä ovisplussasta. Ja tuolloin dpo 6 milloin oletettu kiinnittyminen tapahtui tuli aamusta vähän verta. Ja siitä asti ollut alaselkäsärkyjä ja kohdussa nippauksia, repäisy kipuja.

Joten sen puolesta toiveet ovat korkealla ja periaatteessa pitäisi jo näkyä...

Ja juu, väri oli kaikissa hailakoissa viivoissa. Ja tulivat just ja just testiajan sisällä. Mietinkin vain sitä että voiko niissä kaikissa olla viivanpaikka ja mielikuvitus vain tekee tepposet.
Vai voinko jo elätellä toiveita kun kolmeen testiin kuitenkin tullut.

Ihan vielä en taida kuitenkaan uskalla ottaa onnitteluja vastaan ja yritän pitää itseni maanpinnalla.
Kun eihän nuo menkat kuitenkaan ole vielä edes myöhässä. Eikä kunnon plussaa tullut.

Normaaleja menkkaoireita ei vain ole... mm pariapäivää ennen alkavaa tuhruttelua.

Mutta kiitos teilel vastauksista. Pitääkä peukkuja että vihdoinkin olisi meitäkin onni kohdannut.

Mutta ehkä tässä voi ajatella että jotain tuolla olisi ainakin yrittänyt tapahtua. Ja se onkin sitten toinen juttu jaksaisiko pikkuinen loppuun asti pysyä matkassa.

Ei se viiva voi vielä kovin vahva ollakaan silloin, kun menkkojen pitäisi oikeasti alkaa. Aamuvirtsasta kannattaa testata. Luulen kyllä, että raskaana olet. Ei 3 testiä voi muuten viivaa näyttää. :) Minulla oli tässä raskaudessa vähän sama juttu, että testilin innoissani heti ja monessa testissä niin hailakka viiva, että tuskin erotti... Vahvistuihan se siitä sitten viimein.

Kiitos Aaban. Olen vain sen verra malttamaton ihminen ettei millään jaksaisi odottaa.... Vaikka eipä tässä muutakaan voi. Vaikka taitaa kyllä olla pakko testata huomisaamunakin ;)

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta

Alkuperäinen kirjoittaja epätietoinen ap:
Kiitos Aaban. Olen vain sen verra malttamaton ihminen ettei millään jaksaisi odottaa.... Vaikka eipä tässä muutakaan voi. Vaikka taitaa kyllä olla pakko testata huomisaamunakin ;)

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta

Tehdään niin. Minäkin olen ollut varsinainen testien suurkuluttaja... Ei malta odottaa, ei... Arvaa vaan montako testiä ehdin käyttää, ennen tätä plussaa... tai älä arvaa, en uskalla laskea. :whistle:

Yhteistyössä