Voiko 1kk lapselle antaa jo vispipuuroa?

• Viestiketjun aloittaja onko pahaksi
  • Ensimmäinen viesti
onko pahaksi
Puolukkaan tehty vispipuuro olisi siis kyseessä. Vai olisiko jokin muu puuro parempi. Ajattelin kun se on sellaista ilmavaa ja kevyttä, ettei täyttäisi liikaa.

onko pahaksi
Mitä voi sitten antaa? Neuvola ei ole auki tänään ja en saa sieltä tietoa. Korvike on loppu ja rahaa ei ole ja rintamaitoa ei tule. Mitä siis voin antaa? En voi pitää pientä nälässä.

Ooo
Mitä voi sitten antaa? Neuvola ei ole auki tänään ja en saa sieltä tietoa. Korvike on loppu ja rahaa ei ole ja rintamaitoa ei tule. Mitä siis voin antaa? En voi pitää pientä nälässä.
Pakko olla vähän turhan kova provo-viesti. Ei kai kukaan näin pölvästi sentään voi olla? Vakavilla asioilla ei jaksaisi leikkiä... "Neuvola ei ole auki", ;), just. Koko maassa? Arkena? Sossupäivystys sentään on auki 24h/vrk.

ohhoh
Jopa taas välähtää. Meinasitko montakin päivää ruokkia puurolla? Lainaa naapuriltas rahaa tai soita sossuun. Tuon ikäiselle vain ja ainoastaan maitoa.

Toivottavasti tää on joku pilajuttu...

"vieras"
Kamalaa! Koska sä saat seuraavan kerran rahaa? Yritä nyt jostain vaikka lainata, ei siihen korvikkeeseen paljoa tarvitse. Eikö oikeasti nykyään neuvota vauvojen ruokinnasta mitään, vai onko vaan mennyt sinulta jotenkin ohi. Ei tuon ikäiselle voi mitään puuroa syöttää.

onko pahaksi
No en saa mistään rahaa. Soitin pyynnöstä sossuun, mut ne oli sitä mieltä et ku viime viikolla sain rahaa niin nyt ei tipu ja jos olisinkin saanut niin raha olisi vasta huomenna korkeintaan tilillä.. Mä jouduin antamaan kaikki rahat miehelle tai se otti ne kun sen piti päästä baariin. Kävin naapurilla ja se anto jonkun vanhan lapsenlapsiltaan jääneen korvikemaidon, mut sen päivämäärä on jo ummessa.
Neuvolaan meiltä on matkaa ( lähimpään ) on yli 10 km ja mulla ei ole kulkuneuvoa ja ei tietty rahaa siihen bussilippuunkaan ja se on tosiaan tänään kiinni ja toiset neuvolat on 30 km päässä. Mitä hyödyttää sinne soittaa? Voinko antaa tota vanhaa korviketta. Olen yrittänyt imettää, mut ei tule maitoa ei.
Arvasin että kaikki luulee provoksi mut ku ei ole. Oikeasti en tidä mitä teen. Mun on pakko antaa tuota puuroa.

Sä soitat t vaikka sitten lastensuojeluun ja kysyt onko mahdollisuutta päästä ensikotiin opettelemaan elämää lapsen kanssa.
jumalauta jos tää ei oo provo niin joko sä jätät miehen ja alat opetella elämään lapsen kanssa niin ettei pien nää nälkää, tai sitten annat sen lapsen huostaan.

"vieras"
No en saa mistään rahaa. Soitin pyynnöstä sossuun, mut ne oli sitä mieltä et ku viime viikolla sain rahaa niin nyt ei tipu ja jos olisinkin saanut niin raha olisi vasta huomenna korkeintaan tilillä.. Mä jouduin antamaan kaikki rahat miehelle tai se otti ne kun sen piti päästä baariin. Kävin naapurilla ja se anto jonkun vanhan lapsenlapsiltaan jääneen korvikemaidon, mut sen päivämäärä on jo ummessa.
Neuvolaan meiltä on matkaa ( lähimpään ) on yli 10 km ja mulla ei ole kulkuneuvoa ja ei tietty rahaa siihen bussilippuunkaan ja se on tosiaan tänään kiinni ja toiset neuvolat on 30 km päässä. Mitä hyödyttää sinne soittaa? Voinko antaa tota vanhaa korviketta. Olen yrittänyt imettää, mut ei tule maitoa ei.
Arvasin että kaikki luulee provoksi mut ku ei ole. Oikeasti en tidä mitä teen. Mun on pakko antaa tuota puuroa.
Meet vaikka kaupan pihaan kerjäämään että saat rahaa lapsen korvikkeeseen. Mutta et anna puuroa. Soitat uudestaan sossuun ja sanot että kuukauden ikäisellä ei ole ruokaa. Teet itsestäsi lastensuojeluilmoituksen.

Teet mitä tahansa että lapsi saisi ruokaa, jos olet kerran lapsen äiti.

Kuka antaa rahat mitkä tarvitaan lapsen korvikkeeseen miehelle että pääsisi baariin?

Onko paikkakunnallanne ensi ja turvakotia? Soita sinne ja pyydä apua.

"hrr"
Mä en ymmärrä, miten joku voi laittaa näin sairasta provoa!!!

Ja jos sattuukin niin, että oletkin joku sairas paska, joka ei oikeasti provoile, niin pyydän et soitat sossuun että täältä vois tulla hakemaan yhden pikkuvauvan, kun musta ei ole äidiksi. Tai ihan mihin vaan, saatana! En kestä edes ajatusta pikkuruisesta vauvasta, joka ei saa oikeanlaista syötävää.

Yhteistyössä