voiko 12-vuotias tyttö nukkua isänsä kanssa(kehittynyt jo naiseksi)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mau"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vähän realismia nyt;24367142:
Eli jos oisin käyttänyt seksi-sanaa, oisin yhä terve? Kyllä on pienestä kiinni nyt.

Sustako sitten joku lähihoitsu on tulossa, voi jestas. Onneksi ei sentään lääkäri.

Mikä helvetin lähihoitsu? :D Ei tod.

Minusta on sairasta ajatella, että isä automaattisesti alkaisi haluamaan seksuaalisesti omaa tytärtään, jos nukkuu tämän vieressä. Viis siitä millä sananvalinnoilla sen ilmaisee.

Alkuperäinen kirjoittaja vähän realismia nyt;24367091:
Juui näin. Mutta varo vaan, sua pidetään sairaana kun ajattelet näin.

Eipä olis eka kerta :D:D:D
Mutta jos mietin omaa 12 vuotiasta poikaani,hän on aina ollut melko pienestä asti hyvin häveliäs ja käynyt suihkussa ja saunassa vain 'miesporukassa' jo monta vuotta.Ja mä olen siinäkin samaa mieltä sun kanssa että lapsellakin on oikeus intimiteettisuojaan ja 12 vuotiaan paikka ei ole äidin tai isän kanssa samassa sängyssä.
Mun mies sanoi silloin jokuset vuodet taaksepäin kun tavattiin että me aikuiset nukutaan yhdessä ja teillä lapsilla on omat sängyt missä te nukutte eikä meillä lapset silti kummallakaan tullut kakkossijalla meidän suhteeseen.

[QUOTE="akka";24367165]Eipä olis eka kerta :D:D:D
Mutta jos mietin omaa 12 vuotiasta poikaani,hän on aina ollut melko pienestä asti hyvin häveliäs ja käynyt suihkussa ja saunassa vain 'miesporukassa' jo monta vuotta.Ja mä olen siinäkin samaa mieltä sun kanssa että lapsellakin on oikeus intimiteettisuojaan ja 12 vuotiaan paikka ei ole äidin tai isän kanssa samassa sängyssä.
Mun mies sanoi silloin jokuset vuodet taaksepäin kun tavattiin että me aikuiset nukutaan yhdessä ja teillä lapsilla on omat sängyt missä te nukutte eikä meillä lapset silti kummallakaan tullut kakkossijalla meidän suhteeseen.[/QUOTE]

No onko sullakin sellainen käsitys, että jos teini-ikäinen (tai eihän 12 v ole edes teini vielä) nukkuu vastakkaista sukupuolta olevan vanhempansa vieressä, niin vanhemmalla herää seksihalut, eikä silloin ole paljon väliä sillä että se vieressä oleva on oma lapsi, vaan silloin pannaan menemään....?

Alkuperäinen kirjoittaja vähän realismia nyt;24367153:
Musta se on kyllä normaalin isän tehtävä antaa itse teinille tilaa, eikä tunkea esim saunaan mukaan.

Kuinka niin tunkea, kun lapselta voi kysyä mitä hän haluaa? Toki joitakin lapsia joutuu ohjeistamaan mikä on soveliasta käytöstä ja silloin sen teen. Vieressä nukkuminen ja saunassa käynti eivät kuitenkaan ole sellaisia asioita joista huolestua. Luulen kuitenkin että teini-iässä tyttö itse haluaa käydä saunassa ilman minua ja nukkua pääsääntöisesti yksin.

Kriisin sattuessa hän voi kyllä hakea turvaa ja tulla viereen nukkumaan. Tuollainen ap:n kuvailema tilanne on varmasti rasittava lapselle enkä ihmettele kiinnittymistä. Se kuitenkin menee ohi kun ottaa huomioon lapsen tunteet ja epävarmuuden isän pysymisestä elämässä.

Alkuperäinen kirjoittaja vähän realismia nyt;24367153:
Musta se on kyllä normaalin isän tehtävä antaa itse teinille tilaa, eikä tunkea esim saunaan mukaan.

Jaa. Mä olen saunonut aina yhtä aikaa koko perheeni kanssa, myös veljeni ja isäni. Saunoin teini-iässä ja saunon yhä.

Kovastihan tuo tuntuu isää tarvitsevan ja kun harvoin näkee, on tavallaan ymmärrettävää, että lapsi haluaa nukkua isänsä vieressä. Miehensä kanssa ap:n tässä pitäisi yrittää keskustella ihan rauhallisesti.

Ei kun hups! Ap on vasta alkanut seurustella miehen kanssa ! Siinä tapauksessa ap:n paikka on miehen vieressä vasta kun ovat vakiintunut pari ja/tai asuvat yhdessä. Siihen saakka oma perhe on mielestäni oikeutetumpi omassa kodissaan nukkumaan sielä missä haluaa.

Mikä helvetin lähihoitsu? :D Ei tod.

Minusta on sairasta ajatella, että isä automaattisesti alkaisi haluamaan seksuaalisesti omaa tytärtään, jos nukkuu tämän vieressä. Viis siitä millä sananvalinnoilla sen ilmaisee.

Ja mä taas EN OLE MISSÄÄN SANONUT, ETTÄ KAIKKI ISÄT niin tekisivätkään, pientä lukutaitoa osottaisin tulevalta lähäriltä nyt.

Ihan vapaasti voitte nukkua isienne vieressä vaikka tissit paljaana, jos se tekee teistä terveitä. Minä en niin tee jatkossakaan.

No onko sullakin sellainen käsitys, että jos teini-ikäinen (tai eihän 12 v ole edes teini vielä) nukkuu vastakkaista sukupuolta olevan vanhempansa vieressä, niin vanhemmalla herää seksihalut, eikä silloin ole paljon väliä sillä että se vieressä oleva on oma lapsi, vaan silloin pannaan menemään....?

On olemassa varhankehittyneitä tyttölapsia jotka jo 12 vuotiaana omistaa rinnat,karvoituksen ja menkat,pituutta on 170 ja jos ei tietäisi minkä ikäinen on niin menisi täysin 18 vuotiaasta ulkonäkönsä puolesta.Eli mä tunnen kyllä useammankin teinin jolla on ikää 12v.
Mulle tulee mieleen tilanne että tytöllä on menkat,side päästää läpi ja isän sänky aamulla veressä.Tilanne on silloin sille tytölle varmasti nolo.En usko että tyttölapsi kovin mielellään mainostaa menkkojansa perheen miesväelle.
Mä uskon että se 12 vuotias tyttölapsi käy nyt valtataistelua siitä kumpi siinä isän vieressä nukkuu,hän vai isän uusi kumppani.Meillä käytiin sama keskustelu jossain vaiheessa ja me oltiin oltu yhdessä jo muutama vuosi.Siinä vaiheessa tytön isä sanoi hänelle että sulla on täällä oma sänky missä sinä nukut ja piste.Siinä se istui sängynlaidalla pari tuntia ja potki sängynlaitaa kun ei meinannut antaa periksi vaan kyllä lopulta kömpi sänkyynsä nukkumaan.
Sen varjolla että on uusperhe tai että vanhemmat on eronnut,ei lapsia tarvitse kohdella siten että voi voi kun ne nyt niin harvoin täällä on niin annetaan niiden pompottaa miten ne haluaa.
Insestijuttuun otan kantaa sen verran että niitä on olemassa isiä jotka panee tyttäriään se on fakta.
Mä en kuitenkaan usko että tässä tapauksessa oli muusta kyse kuin siitä että 12 vee on mustasukkainen ja haluaa varmistaa ettei isä pääse uutta naistaan liian liki.

Alkuperäinen kirjoittaja vähän realismia nyt;24367261:
Ja mä taas EN OLE MISSÄÄN SANONUT, ETTÄ KAIKKI ISÄT niin tekisivätkään, pientä lukutaitoa osottaisin tulevalta lähäriltä nyt.

Ihan vapaasti voitte nukkua isienne vieressä vaikka tissit paljaana, jos se tekee teistä terveitä. Minä en niin tee jatkossakaan.

Samaa toivon sinulta. Pientä lukutaitoa meinaan. En ole koskaan opiskellut, enkä tule koskaan opiskelemaankaan lähihoitajaksi.

Et sinä mitenkään eritellyt isukkeja/miehiä kun kirjoitit että siinä ei paljoa mietitä nukkuuko vieressä oma lapsi vaiko ei. Sun viestejä on poistettu täältä aika lailla ilmeisesti, se jo kertoo niiden sisällöstä.

• Tykkää
Reactions: Data
Vaikka se 12-vuotias näyttäisi naiselta, niin kyseessä on lapsi. Itse en saanut olla lapsi enää siinä iässä. Menkat olivat alkaneet, rinnat kasvaneet ja minua luultiin lukiolaiseksi. Todellisuudessa en itse tiennyt mitään edes pussailemisesta, enkä sellaisia ajatellut. Rintojani en olisi itse kummemmin noteerannut, mutta muut tekivät - omassa perheessä, siitä numeron että nyt olen niin nainen jo jne. Se oli aivan hirveää, että en saanut leikkiä nukeilla rauhassa siksi, että minulla on tissit. Ihan käsittämätöntä, miten täälläkin jotkut huutelee siitä miten 12-vuotias on nainen. Lapsi se on!

12-v tyttö "kehittynyt jo naiseksi" :''''''''DD kyl salee tossa iässä hei!! oikee naisellinen nainen!
Mut joo. Kuitenkin, on toi aika sairasta.... Tai siis oikeastaan TOSI sairasta...

Voi nukkua, paitsi jos asian pitää kyseinalaistaa. Yhdessä tuskin olisin miehen kanssa joka kohdalla asiaa tarvitsisi miettiä. Sen sijaan lapsi ei voi määrätä vanhempien nukumisesta, seurustelusta tai vastaavasta.

On oikeasti surullista, jos joissain perheissä koetaan vanhemman ja lapsen läheisyys epäsopivana ja häpeällisenä asiana. Ettei enää oteta lasta kainaloon nukkumaan vaikka tämä sitä haluaisi, tai ei esim. saunota yhdessä (vaikka Suomessa saunotaan ihan tuntemattomienkin ihmisten kanssa!) vaan nähdään asiassa jotain seksuaalista.

Surullista, ja hämmentävää. Jos ajatusmaailman taustalla on esim. seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi joutumista, niin sitten ymmärrän jotenkin, mutta muuten en.

Samaa toivon sinulta. Pientä lukutaitoa meinaan. En ole koskaan opiskellut, enkä tule koskaan opiskelemaankaan lähihoitajaksi.

Et sinä mitenkään eritellyt isukkeja/miehiä kun kirjoitit että siinä ei paljoa mietitä nukkuuko vieressä oma lapsi vaiko ei. Sun viestejä on poistettu täältä aika lailla ilmeisesti, se jo kertoo niiden sisällöstä.

No, insestihän on tabu. Siitä ei saa puhua ja sitä ei ole olemassakaan. Leikitään näin ja poistellaan kaikki sitä sivuavat viestit.
Mä en tästä enää jankkaa, MINUN MIELESTÄ teinin(tytön) ei kuulu nukkua tai saunoa isänsä kanssa, pidän tätä ihan itsestään selvänä.
Tuohon 12 vuotiaaseen en osaa sanoa mitään, kun sen ikäsestä ei tiedä onko vielä kehittynyt naisen suuntaan vai onko vielä lapsenlainen. Mutta minusta hyvä sääntö on, että kun karvat ja rinnat kasvaa, niin tytär ei enää sauno isänsä kanssa tai nuku vieressä. Sama mulla pojan suhteen, en sauno teini-ikäisen pojan kanssa, koska minusta se ei enää ole ns. "sopivaa".

Mutta kaikki tavallaan. Peace ja hejdÅ.

Mä olen 20-vuotias ja saisin ja voisin ihan hyvin nukkua isäni vieressä jos haluaisin. Emme kumpikaan kokisi sitä mitenkään outona. Mutta ei ole mitään tarvetta koska asun omassa kodissa ja äitini nukkuu isäni vieressä :D ymmärrätte pointin..

Alkuperäinen kirjoittaja vähän realismia nyt;24367363:
No, insestihän on tabu. Siitä ei saa puhua ja sitä ei ole olemassakaan. Leikitään näin ja poistellaan kaikki sitä sivuavat viestit.

Insestistä saa puhua ja jopa pitää puhua, sillä sitä ikävä kyllä tapahtuu. Silloin kun sitä tapahtuu, ei syynä kuitenkaan ole se, että naiseksi kehittyvä tyttö nukkuisi isänsä vieressä - se ei "laukaise" insestiä, niin kuin sinä vihjailet. Siksi ajatuskulkusi ovat sairaita ja tahraat tuollaisilla vihjailuilla mielikuvan siitä, millaiset vanhempien ja lasten välit voivat terveesti ja luonnollisesti olla.

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä