näinhän se on :/ laiha ei saa loukkaantua rumistakaan arvosteluista,mutta lihava on ihan oikeutettu suuttumaan jo sanasta pyöreä... :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitään ylipainoon, lihavuuteen, pyöreyteen liittyvää ei voi sanoa, mutta laha, ruman anorektinen, ällöttävä rimpula, helvetin ruma luuranko ym. ovat sallittuja.
Ja kysymykseen, en ehkä sanoisi muutenkaan pyöreä, vaan kookas.
En mä ainakaan hauku laihoja, joten odotan että ei myöskään mua haukuta painon takia. Tasapuolista, eikö vain?Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:näinhän se on :/ laiha ei saa loukkaantua rumistakaan arvosteluista,mutta lihava on ihan oikeutettu suuttumaan jo sanasta pyöreä... :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitään ylipainoon, lihavuuteen, pyöreyteen liittyvää ei voi sanoa, mutta laha, ruman anorektinen, ällöttävä rimpula, helvetin ruma luuranko ym. ovat sallittuja.
Huomaatko kuinka paljon ap.lla on pituutta? Mun kaveri on 186 cm ja painaa 110kg, eikä näytä miltään läskiltä, hieman pyöree on, mutta kumminkin. Kadeko olet?Alkuperäinen kirjoittaja siinä se tuli:no läskihän toi on
en minäkään hauku ketään.mutta valitettavasti ihmiset haukkuu toisiaan :/ ja laihojen arvostelu on "salllitumpaa" kuin lihavien...Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:En mä ainakaan hauku laihoja, joten odotan että ei myöskään mua haukuta painon takia. Tasapuolista, eikö vain?Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:näinhän se on :/ laiha ei saa loukkaantua rumistakaan arvosteluista,mutta lihava on ihan oikeutettu suuttumaan jo sanasta pyöreä... :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitään ylipainoon, lihavuuteen, pyöreyteen liittyvää ei voi sanoa, mutta laha, ruman anorektinen, ällöttävä rimpula, helvetin ruma luuranko ym. ovat sallittuja.
Niin onhan tuo lihava, mutta huomaa sinäkin kuinka paljon on pituutta, että ei näytä varmasti niin läskiltä kuin esim 160 cmAlkuperäinen kirjoittaja joku vaan:mun mielestä ei oikein voisi sanoa enää pyöreä. Kyllä jos BMI on 32, niin voisi sanoa, että on lihava. Anteeksi vain, jos palautan jonkun maanpinnalle, mutta niinhän se on!