K
kysyy hän
Vieras
Sain vakituisen työpaikan omalta alaltani ja sanoin itseni irti nykyisestä työpaikastani.Sieltä soitettiin,että eivät maksa minulle viimeisimmän äitiysloma-ajan lomarahoja siksi että sen ole muka ilmoittanut viimeisimmän äitiysloman alkamisesta työpaikalle.Eli heidän mukaansa oon ilmoittanu ekan äitiysloma,sen jälkeisen hoitovapaan ja sitten seuraavaksi toisesta lapsesta hoitovapaa ja siinä välissä en muka ole ilmoittanut että jään uudelleen äitiyslomalle.Olen kuitenkin tehny kaikki ilmoittelut ajallaan ja kirjallisesti,löysinkin onneksi kopion ilmoituksesta,jonka olen tehny viimeisimmästä äitiyslomasta ja toimitin sen sinne.Palkanlaskja lupasi tehdä parhaansa,että saisin lomarahani joihin mulla pitäisi olla oikeus kun kerran olen tehnyt kaikki kuten pitää.Tuli vähän sellanen olo että ottaako niitä vaan päähän ku oon ollu monta vuotta poissa töistä ja nyt sitte sanon itteni irti menemättä enää takas.Onneksi mulla on mustaa valkoisella joten toivottavasti tästä nyt ei enää tuu isompaa soppaa.Jos tulee niin mihinkähän kannattaa ottaa yhteyttä kun en kuulu mihinkään liittoon.