Voihan rähmä! :(

26.12.2007
933
0
16
Tultiin mun pojan kanssa viettämään viikonloppua mun mummolaan ja nyt tuolla pikkumiehellä on sitten silmä- ja korvatulehdus :( Ei siinä muuta mutta kun tää mummola sijaitsee toisella paikkakunnalla missä me asutaan, niin onpa kiva sitten lähteä omalle paikkakunnalle terveyskeskukseen päivystykseen jonottamaan. Kävipä meillä kakka tuuri :/

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Voi :/

Eikö muka voi käydä 'vieraassa' terveyskeskuksessa? :o Ei ole tullut pieneen mieleenkään että ei voi käydä.

Voishan sitä tietenkin kysyä. Joskus vaan muistan, kun tuo mun poika oli ihan vauvva niin meitä ei päästetty toisen paikkakunnan terveyskeskukseen (johtuen ehkä siitä että omalle terveyskeskukselle olisi ollut matkaa n.30km)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Voi :/

Eikö muka voi käydä 'vieraassa' terveyskeskuksessa? :o Ei ole tullut pieneen mieleenkään että ei voi käydä.

Voishan sitä tietenkin kysyä. Joskus vaan muistan, kun tuo mun poika oli ihan vauvva niin meitä ei päästetty toisen paikkakunnan terveyskeskukseen (johtuen ehkä siitä että omalle terveyskeskukselle olisi ollut matkaa n.30km)

No 30km ei kyl ole matka eikä mikään, et jos matka omaan tk:hon on ton verran ni tietty menette sinne...

Yhteistyössä