Kiitti hyvistä vinkeistä! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2004 klo 21:47 ÄISKÄ01ja04 kirjoitti:Kyllä ne pukamat siitä pian helpottaa.Ite en pystyny kesällä neitin syntymän jälkeen istua pingispallon kokosten pukamien takia. Suihkuttele niitä niin kylmällä vedellä kun vaan pystyt ja kannattaa tosin rasvailla ahkerasti. Mä käytin apuna vielä puikkojakin. En tarkasti muista olisko menny viikko kun parani. =)
Siskoni sai myös synnytyksessä peräaukkoonsa inhottavan haavauman jota hän hoisi pari vuotta.Hän ei voinut esim. lainkaan syödä ruokia jotka vetävät vatsan kovalle koska haava olisi heti auennut.Pari vuotta hän söi lääkkeitä ja mömmöjä jotka pitivät vatsan löysänä.Luulenpa ettei hän ole tämän asian vuoksi uskaltanut hankkia sisaruksia pojalleen....Niin kiusallinen tämä haavauma oli ja hankala hoidettava. :/Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2004 klo 11:47 Shaina kirjoitti:Mulla ei tullut pukamia, mutta repes muuten limakalvo suolesta. Sitä ei laitoksella huomattu vaan ilmeni vasta n. 3 vkon kuluttua synnytyksestä. Lääkärissä kävin ja sain jotain tököttiä, mutta ei se oo auttanut. Kärsin vieläkinIsolla asialla käyminen on aika tuskaa.. kunnon lääkkeitä en saa ennenkuin lopetan imetyksen, nyt alkaa imetys olemaan loppusuoralla. Ehkä tammikuussa jo pääsen lääkäriin hakeen uudet rasvat. Tää on niin tätä
![]()
voi itku, onkohan mullakin kohtalona tuo :x pukamat on jo parantunu mutta nyt oon menossa lääkäriin haavauman takia. aukee jatkuvasti vaikka maha olis miten löysällä tahansa. itkun kanssa pitää vessassa käydä :'(Alkuperäinen kirjoittaja 01.01.2005 klo 16:01 Mother kirjoitti:Siskoni sai myös synnytyksessä peräaukkoonsa inhottavan haavauman jota hän hoisi pari vuotta.Hän ei voinut esim. lainkaan syödä ruokia jotka vetävät vatsan kovalle koska haava olisi heti auennut.Pari vuotta hän söi lääkkeitä ja mömmöjä jotka pitivät vatsan löysänä.Luulenpa ettei hän ole tämän asian vuoksi uskaltanut hankkia sisaruksia pojalleen....Niin kiusallinen tämä haavauma oli ja hankala hoidettava. :/
Pyydä sellaista Novalan-pohjaista "nitrovoidetta" lääkäriltä, se valmistetaan apteekissa (reseptillä). Mulla pukamien jälkeen kans haavaumia, hammasta purren pitää iso asia toimittaa... Mutta tuo nitrovoide tuntuu auttavan kummasti, kipu lievittyi heti, mutta sitä pitää käyttää useita viikkojaAlkuperäinen kirjoittaja 13.01.2005 klo 19:39 Äiskäpäiskä kirjoitti:[
voi itku, onkohan mullakin kohtalona tuo :x pukamat on jo parantunu mutta nyt oon menossa lääkäriin haavauman takia. aukee jatkuvasti vaikka maha olis miten löysällä tahansa. itkun kanssa pitää vessassa käydä :'(
Kaupallinen yhteistyö: Storytel