P
"paula"
Vieras
Mulla on ollut peräpukamia ekassakin raskaudessa, mutta niistä ei ollut muuta kuin esteettistä haittaa.. Ei siis kipuja tms. Sama juttu tässä tokassa raskaudessa tähän saakka (rv 34+5 menossa). Eilen illalla "plopsahti" yksi pukama ärtyisäksi kun maha oli kovana.. Yöllä heräsin kipuun joka kerran kun vaihdoin asentoa. Kävely ja istuminen on ihan p*rseestä kun sattuu ja polttelee koko ajan. Kaikkinainen ponnistelu ja 1,5 -vuotiaan taaperon nostelu tuntuvat toooosi ikävältä. En ole ennen tajunnutkaan miten monet asiat tuovat painetta tuonne alapäähän.
Mies tuo peräpukama voidetta töistä tullessaan apteekista.... Ja levolaccia varmuuden vuoksi. Yleensä mulla ei ole ummetusta ja maha toimii kellon tarkkuudella. Bebanteenia laitoin jo ensi hätään vähän vähentämään kitkaa, mutta ei helpota yhtään.
toivottavasti tuo kipuilu loppuu pian!! Pelottaa, että synnytyksessä tuo pukama paisuu vesi-ilmapallon kokoiseksi..
edellisen synnytyksen jälkeen pukamat olivat järkyt, mutta katosivat ajan myötä pois.
Aaaaaaargh!
Mies tuo peräpukama voidetta töistä tullessaan apteekista.... Ja levolaccia varmuuden vuoksi. Yleensä mulla ei ole ummetusta ja maha toimii kellon tarkkuudella. Bebanteenia laitoin jo ensi hätään vähän vähentämään kitkaa, mutta ei helpota yhtään.
toivottavasti tuo kipuilu loppuu pian!! Pelottaa, että synnytyksessä tuo pukama paisuu vesi-ilmapallon kokoiseksi..
Aaaaaaargh!