Voihan naapuri.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iipa

Aktiivinen jäsen
03.05.2007
3 987
0
36
Oltiin tänään odottamassa bussia ja siihen tuli vanhemmat ja kaksi lasta. Toinen oli ihan vauva ja toinen n5-6v tyttö.
Se tyttö osoitteli meitä ja kuiski jotain äidillensä jolloin äiti kääntyi katsomaan ja sanoi miehellensä jotain ja tuli minun luokseni ja kysyi olenko "Maijan" äiti myönsi tietenkin ja samalla mietin et mitähän meidän neiti on taas törppöillyt.
Seuraavksi kysyi onko teillä sit huomenna lasten synttäri juhlat ja taas myönsin et näin on.

Siihen tämä täysin tuntematon nainen ilmoitti, että olen ollut todella ajatelematon, kun en ole kutsunut kaikkia pihan lapsia sinne juhliin vaan kaveri porukasta kaikki muut paitsi yksi on jätetty ulkopuolelle ja heidän tytöllänsä on tosi pahamieli kun häntä ei ole kutsuttu.
Olin ihan :o :o ikinä en ollut ketään heistä nähnyt ja vieraita sai kutsua 5, kun laskin että Kaikki kolme saman ikäisiä omalta pihalta ja hyviä kavereita sekä päiväkodista kaksi (ryhmässä ei enempää ole tyttöjä) ja kuvittelin olevani aika tasapuolinen. Onneksi mun bussi tuli ja he jäivät odottamaan toista bussia.

Selitin asiaa sit miehelle joka oli myös et mitä :o .
Poika sit kuuli sen keskustelun ja kysyi oliko se perheen isä sellainen tumma mies joo olihan se. No ne on meidän uusia naapureita ne muutti sinne Villen vanhaan kotiin. (eli joulukuun alussa)

Meillä on taloyhtiössä yli 70 uoneistoa joten ihan kaikkia naapureiden mukuloita en todellakaan kutsu. Kysyin sit tietääkö minkä ikäinen tämä tyttö on niin on kuulemma jo koulussa ekalla luokalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:
Sen piti ensin varmistaa et oletko sinä sinä ja sit sä oot epäkohtelias kun et oo niitä kutsunu

:o :laugh:

Olihan hän ainakin kohtelias varmisti ensin ettei ihan väärää ihmistä rupea arvostelemaan.

Ymmärrän kyllä tytön mielipahan, koska noista juhlista on pihalla puhuttu jo pari viikkoa ja sit kun ne on viel hoplopissa.
Mut äidin reaktiota en ymmärrä ei kukaan normaali ihminen voi edes kuvitella et kutsutaan vieraita ihmisiä.

Nehän on kaverisynttärit ei naapuri.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:
Sen piti ensin varmistaa et oletko sinä sinä ja sit sä oot epäkohtelias kun et oo niitä kutsunu

:o :laugh:

Olihan hän ainakin kohtelias varmisti ensin ettei ihan väärää ihmistä rupea arvostelemaan.

Ymmärrän kyllä tytön mielipahan, koska noista juhlista on pihalla puhuttu jo pari viikkoa ja sit kun ne on viel hoplopissa.
Mut äidin reaktiota en ymmärrä ei kukaan normaali ihminen voi edes kuvitella et kutsutaan vieraita ihmisiä.

Nehän on kaverisynttärit ei naapuri.

Minua naurattaa vieläkin tämä. :snotty:
Jollakin pokkaa. Mä ymmärtäisin naapurin harmistuksen jos te olisitta tunteneet edes tämän naapurin tytön.

Miten kehtaa? En ymmärrä enää yhtään? pitääkö nykyään ottaa huomioon koko kaupungin kaikki lapset kun järjestät lapsen synttäreitä, että kenellekään ei tule pahaa mieltä. Lapselle kuuluu antaa myös pettymyksiä. Kaikille maailman synttäreille et pääse ja sillä hyvä. Tuli paha mieli tai ei...elämä on kovaa...ja joillekin erittäin kovaa jos olettaa pääsevänsä jokaisen synttäreille :headwall: :headwall:

Mäkin olisin varmasti ihan suu auki ja yrittäisin änkyttää jotain. Mutta järkevää olisi sanoa vaikka, että ei sinne ole kutsuttu naapureista kuin 3 ja teidän tyttöä en ole koskaan nähnytkään, joten ei nyt ihan parhaasta kaverista voi olla kyse. Että ei muitakaan puolituttuja ole kutsuttu...

Hih, meillä jos pitäisi "naapurin lapsi" synttärit, yhdestä perheestä pelkästään tulis 8 muksua... varmaan jos koko naapuruston muksut kutsuis, päästäs lähelle kahtakymmentä ja jopa ylitse!

Oho :o , aikamoinen tapaus, enkä puhu nyt ap:sta vaan naapurin rouvasta :laugh:

Me vietiin tänään kutsut tytön synttäreille. Vaikka tunnetaan moni naapurin lapsi, ja ollaan hyvissä väleissä, niin vain yksi pihakaveri kutsuttiin. Siitä syystä, että tyttö haluaa kutsua päiväkotikavereita (ja tämä yksi pihakamu on myös pk-kamu), ja perhetuttujen lapsia on myös tulossa, ja ei tänne mitään 15-20 lasta kyllä mahdu. Toivottavasti kukaan ei loukkaannu :snotty:

ymmärrä joo, että koko pitäjä pitäsi kutsua:O
mutta päiväkodissa missä lapseni ovat oli ennen semmoinen käytäntö, että "aamuvenyttelyssä" jaettiin vanhempien antamat kutsut!!oikein pidettiin jännityksessä kuka saa kutsun.voitte kuvitella mimmosia ilmeitä ja itkuja oli päivän päätteeksi kun lapsia haki pois.
onneks johtajatar vaihtu ja moni muukin epäkohta muuttu parempaan suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äitee34:
ymmärrä joo, että koko pitäjä pitäsi kutsua:O
mutta päiväkodissa missä lapseni ovat oli ennen semmoinen käytäntö, että "aamuvenyttelyssä" jaettiin vanhempien antamat kutsut!!oikein pidettiin jännityksessä kuka saa kutsun.voitte kuvitella mimmosia ilmeitä ja itkuja oli päivän päätteeksi kun lapsia haki pois.

Törkeetä :o
Mä laitoin kutsukortit kutsuttujen lokeroon, ja sanoin tytölle että päiväkodissa ei sitten kovaan ääneen puhuta siitä, kuka kutsuttiin ja ketä ei. No, puhuuhan ne siitä silti, kun lapset huomaavat että jonkun lokerossa on kutsu. Mutta ei meidän likka ainakaan ole koskaan harmitellut sitä, ettei päässyt jonkun synttäreille.

Yhteistyössä