voihan miehet!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyllästynyt"

Vieras
Otsikko nyt "hieman" yleistystä.
Mun mies on ihan...tonttu. Yhdessä oltu 12v. Koskaan ei sano MITÄÄN kaunista. Ei sano rakastavansa, ei koskaan että olisin kaunis tms. Asioista ollaan puhuttu ja tajuaa että mua vaivaa moiset. Jos sanon rakastavani häntä hän vastaa että no hyvä. Tai että hän välittää musta. Ei halua naimisiin; tai sanoo että ehkä joskus ja jos asiasta kysyn tarkemmin hän hermostuu. Ei vietä aikaa minun kanssani vaan käy töissä ja töiden jälkeen touhuaa pihalla ja sieltä suihkun kautta nukkumaan. Mä alan niin väsyä kun mä taistelen itsetuntoni kanssa joka on valmiiksi jo pohjamudissa niin sitten tämä yks ei sanonikinä mitään kehuja tms. Ei ikinä. Erota ei halua ku hän niin välittää minusta. Ja kun on yhteinen asuntovelka ja lapset ja koira ja ja ja. Taidan olla vain velvollisuuden tunne hänelle. Ärsyttää!!

Mieti hetki mitä itse haluat. Mieti sitten toteutuuko nämä asiat tällä hetkellä tai tulevaisuudessa.
Jos on tunne että loppujen lopuksi eroatte kuitenkin niin miksi sitä sitten pitkittämään, parempi molemmille osapuolille.

Kuulostaa siltä, että mies ei ole varma, haluaako viettää lopun elämäänsä kanssasi. Ei ehkä saa aikaiseksi erotakaan, pitää sinua ehkä hyvänä äitinä ja vaimoehdokkaana, muttei kuitenkaan tunne sinua kohtaan tarpeeksi. Tai on tosiaan vain velvollisuudentunnosta kanssasi, ei halua rikkoa lapsilta kotia.

Tuo itselläni ainakin tuli ensimmäisenä mieleen. Jossainhan on jotain vikana, jos noin kylmäkiskoisesti sinua kohtaan käyttäytyy. Verraten esimerkiksi omaan suhteeseeni, olemme naimisissa (mies ensisijaisesti halusi), kehuu jatkuvasti kauniiksi, ihanaksi jne vielä vuosienkin jälkeen.

[QUOTE="Vieras";28900257]Kuulostaa siltä, että mies ei ole varma, haluaako viettää lopun elämäänsä kanssasi. Ei ehkä saa aikaiseksi erotakaan, pitää sinua ehkä hyvänä äitinä ja vaimoehdokkaana, muttei kuitenkaan tunne sinua kohtaan tarpeeksi. Tai on tosiaan vain velvollisuudentunnosta kanssasi, ei halua rikkoa lapsilta kotia.

Tuo itselläni ainakin tuli ensimmäisenä mieleen. Jossainhan on jotain vikana, jos noin kylmäkiskoisesti sinua kohtaan käyttäytyy. Verraten esimerkiksi omaan suhteeseeni, olemme naimisissa (mies ensisijaisesti halusi), kehuu jatkuvasti kauniiksi, ihanaksi jne vielä vuosienkin jälkeen.[/QUOTE]

Näin mä vähän pelkäänkin.
Asioista on puhuttu kuinka mua loukkaa ettei koskaan mitään kehuja tule. Hän kuittaa mun puheet sillä että ku hän ei osaa olla semmonen et kehus tai ei osaa sanoa kehuja tms. Ja mua ärsyttää kuinka me nykyään aina riidellään tästä asiasta koska se oikeesti vaivaa minua. Huoh.

Onko se joskus suhteenne alussa kehunut sua tai sanonut jotain nättiä? Jos ei silloinkaan oo sanonut, niin todennäköisesti puhuu totta, kun sanoo, ettei osaa kehua.
Mut en mä kyl voi ymmärtää, miten se voi olla noin vaikeeta sanoo toiselle jotain positiivista, jos oikeasti välittää..

Joo siis niinku laitoin ni hieman yleistän. Ja kyllä se joskus aiemmin kehui. Ei todellakaan yltiöpäistä kehumista mut sano et rakastaa jopa oma-aloitteisesti ja nätiksi ym. Ei enää vuosiin kuitenkaan. Ja kyllä, panee se. Siinä ei oo ongelmaa.

Yhteistyössä