Voihan läski...mun opettaja kerto kerran miksi lihavilla on niskassa läskipoimu..

  • Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti
Kippuravarvas
siis ei kaikilla tietty...mutta siksi kun kaulasta alaspäin on niin täys läskiä, että sitä ei yksinkertaisesti mahdu muualle, pakko sen läskin on sit tunkee ylöspäin :eek: :LOL: aika välkky ope vaan :whistle:
 
Kippuravarvas
No meidän opettaja kerto tämän asian, kun opetti miesten hiusten leikkausta..että kun on joskus vaikea leikata, kun löytyy sellanen poimu niskasta...ja ihan tosissaan oli. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No meidän opettaja kerto tämän asian, kun opetti miesten hiusten leikkausta..että kun on joskus vaikea leikata, kun löytyy sellanen poimu niskasta...ja ihan tosissaan oli. :whistle:
Jesh, mä niin tiedän mitä meinaat.
Upottele siinä sit konetta, kun toisella kädellä työnnät poimua ylös ja alas, et saat tasasta jälkeä.
:x

Oikeesti.
 
pp
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No meidän opettaja kerto tämän asian, kun opetti miesten hiusten leikkausta..että kun on joskus vaikea leikata, kun löytyy sellanen poimu niskasta...ja ihan tosissaan oli. :whistle:
no kyllähän sellanen paukama hiukan haitanneekin...!:LOL: mutta melkosen ontuva selitys. vaikka se on kyllä totta että selässä ei rasvasoluja ole niin paljon kuin muualla kehossa...mutta joo:D
 
jeps
Minun tädin miehellä sitä on ihan päälaelle asti. Siis sellaista makkaraista ihoa päänahassakin.

Lihavilla on muuten sellaiset vinot silmät kun posket pukkaa silmille.
 

Yhteistyössä