Voihan joulukortit. Miten tää on joka ....Joulu yhtä haastavaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kun ihmiset muuttaa, ei löydä osotteita, ei tiiä, onko Kimmo Petran kans vai Tiian kans vai onko muuttanu Kuubaan viime viikolla. Viddu vie.

Kun saatte joulukortin, muistakaa, että sen eteen on ehkä googletettu, soiteltu ja revitty muutama kirjekuori ja sitten viimein ehkä melkein osuttu oikeaan.

Huoh. Takaisin sorvin ääreen. JA hei, mutta on osoitevihko. Viime jouluna päivitin sen ja pitkin vuotta päivittelen, mutta silti tää on niin just tätä joulumieli hukassa -teemaa. :D :D

Pitää jättää tekemättä ne tuskallisimmat jutut, silleen siitä pääsee.

Minä lopetin joulukorttien laiton 6 vuotta sitten. Ensimmäinen joulu oli vaikea, enää ei tee edes tiukkaa, naurattaa vaan kun mies on kauhuissaan oman urakkansa edessä, sillä hän ei voi lopettaa niiden 25 korttinsa laittamista.

Minua taas harmittaa, että tämä on eka kerta vuosiin, kun en tee joulukortteja itse. Raskas syksy takana ja en jaksa tehdä niitä.
Mutta lohdutan itseäni sillä, että ostin kortit, joiden myyntituotosta osa menee sairaiden lasten hyväksi.

[QUOTE="Piika-äiti";22653927]Pitää jättää tekemättä ne tuskallisimmat jutut, silleen siitä pääsee.

Minä lopetin joulukorttien laiton 6 vuotta sitten. Ensimmäinen joulu oli vaikea, enää ei tee edes tiukkaa, naurattaa vaan kun mies on kauhuissaan oman urakkansa edessä, sillä hän ei voi lopettaa niiden 25 korttinsa laittamista.[/QUOTE]

Mutta ku meille tulee joka joulu noin 50 korttia ja niitä on ihan älyttömän kiva saada. Sitte vaan ite lopettas sen kivan. Hmm.

Tänä jouluna laitan 40 korttia. Miksi koen, että se ois väärin lopettaa tosi kiva juttu. Voi kääk.

Yhteistyössä