Voihan jehna kun pitääkin olla näin laho nuppi :/

Ursus maritimus

Aktiivinen jäsen
28.06.2005
2 335
1
36
Pistää taas niin vihaksi tää mun muisti joka edelleen vaan pätkii tuhatta ja sataa |O :(

Tilasin viime viikon maanantaina netin kautta valokuvia tuosta meidän sijoitetusta pojasta. Piti lähettää niitä kuvia pojan äidille.
No, nyt niitä kuvia ei sitten ole postilootaan tullu ja koska ennen ne on tullu ihan muutamassa päivässä niin siksi täällä yritän miettiä että mistähän firmasta ne kuvat tilasin *raapii päätään*

Eikös niistä yleensä tule tilausvahvistukset sähköpostiin????
No mulla ei ainakaan näy olevan minkäänlaista viestiä tullu. Enkä usko että oisin poistanutkaan koska yleensä tollaset kyllä säästän kunnes tuote on mulla.

Kävin tossa jo muutaman valokuva firman sivuillakin että jos muistaisin sivujen näön perusteella just sen firman mistä kuvat tilasin, mutta EIH |O Ei minkäänlaista muistikuvaa PRKL!

Eikä ole muuten ensimmäinen kerta kun jotain näinkin tärkeää ja näin vähällä aikaa tapahtunutta unohdan ihan täysin :( :ashamed:

Ainakin Ifolorilta tulee semmoinen vahvistus, jossa on vielä tilausnumerot, summat ja tilatut tuotteet mainittuna. Et kai kirjoittanut spostiosoitettasi väärin?

Yhteistyössä