Voihan hitto, lätkähdin kunnolla ja eipä siitä mitään sitten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siis mitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siis mitä

Vieras
Viime viikonloppuna törmäsin mieheen, jonka kanssa sitten vierähti koko viikonloppu öitä lukuunottamatta (=nukuimme eri paikoissa). Lopun aikaa olimmekin koko ajan yhdessä, juttelimme taukoamatta ja mulla vaan sydämenkuvat poksu pään ympärillä. Valehtelematta ikinä en oo ollu niin rakastunu ja suunnilleen tanssin töihin sen jälkeen. Sain viikonlopun aikana häneltä ihania tekstareita kun oltiin erilämme yötä. Hän pyys multa sekä työnumeron että oman numeron, kyseli millä bussilla meille pääsee ja muutenkin oli selkeesti jatkosuunnitelmia.

Maanantain jälkeen kaverista ei oo kuulunu mitään, pistelin pari tekstaria johon tuli jotain "Ihan ok." tyylistä vastausta.

No, ne sydämet taisivat poksua vain minun puolellani pöytää. Niin sieltä pilvilinnasta romahtaa. Ilkeimmät saa sanoa että oli vaan sen yhden perässä, mutta eiköhän se nyt jo perjantaina ollu selvää ettei ole tulossa sellaista tilannetta nyt, mitä sitä vielä lauantai ja sunnuntai jatkaa teatteria?

Pieni osa haluis uskoa että vielä hänestä kuulen, mutta on kyllä itsepetosta vissiin. Juu juu sanokaa vaan että mikset itse soita, mutta kun muutaman kerran viestiin tullut aika tyly vastaus, niin ei minussa taida olla naista soittamaan.

Kurjaa koska kyse sillä tavalla tutusta että tullaan näkemään vielä pakosti.

mä menisin ja purisin sälliä persiiseen. pilais ehkä minkäänsortin jatkomahdollisuudet jos sellaisia olis ollutkin, mutta eihän ne kuvatukset koskaan opi miehiksi, jos ei tule kuritusta kun ollaan kurittomia.

Yhteistyössä