Voihan helv.. näitä aamuja :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blue Rush

Aktiivinen jäsen
27.10.2006
10 065
1
36
Miksi, oi MIKSI??!! Tuo tyttö ei anna mun olla aamulla hetkeäkään rauhassa! |O :kieh: :headwall:

En taida tietää mitää niin ärsyttävää kuin hermostua uhmaikäiselle heti aamusta, melkein ensimmäisenä kun olet herännyt.. :|
Siinä menee koko päivä pilalle.. :(

Mulla jotenkin tilttaa jos en saa juoda aamyukahveja rauhassa, se niiiiin ärsyttää kun yksi alkaa kiukuttelemaan,vinkumaan,itkemään hokee kokoajan ihan hermona "Äiti! Äiti! Äiti *sitä sun tätä*" ja itselle tulee sellainen olo että työnnän pään wc-pönttöön etten kuulisi mitään :whistle:

Rassaako teitä muitakin jos aamusta asti on kaikki vinkumassa jotain eikä itse saa olla sekuntiakaan rauhassa?

Mä olen yrittänyt opettaa tuolle isommalle, että aamupalan jälkeen menee pienemmän kanssa leikkimään omaan huoneeseen/olohuoneeseen ja antaa mun juoda kahvit ihan rauhassa..
Nyt vaan näyttäisi tulevan sellainen yleis-hankala päivä jolloin mikään ei ole hyvin eikä mikään onnistu ja äiti on ihan tyhmä :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu tutulta kuulostaa, meillä vain on nykyään joka ja koko päivä yhtä kitinää ja vinkumista. Mikään ei ole oskaan hyvin tuolla pikku uhmiksella.

Joo tottahan tuo meilläkin jatkuu hyvin pitkälti tuonne iltaan asti..
Mutta miksi ihmeessä se pitää alkaa heti aamusta :ashamed:

Tiedän tunteen!! Mä oon sellanen että haluaisin olla hetken yksin kun oon heränny. Ärsyttää jos joku vaatii koko ajan jotain. Tosin mulla on lapset tosi pieniä joten ne ei pyydä mitään mutta KOKO ajan kitistään. Aamut on ihan hirveitä kun tyttö syö tiheesti ja poika on täys virtaa ja tekee pahojaan. Sitten väsyneenä juokset ympäriinsä..puuh. Nyt mies on isyyslomalla mut ei sekään auta kun herra nukkuu :kieh:
Ehkä itsekästä mutta myönnän että kyllä se vituttaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Myrskynmerkki:
Tiedän tunteen!! Mä oon sellanen että haluaisin olla hetken yksin kun oon heränny. Ärsyttää jos joku vaatii koko ajan jotain. Tosin mulla on lapset tosi pieniä joten ne ei pyydä mitään mutta KOKO ajan kitistään. Aamut on ihan hirveitä kun tyttö syö tiheesti ja poika on täys virtaa ja tekee pahojaan. Sitten väsyneenä juokset ympäriinsä..puuh. Nyt mies on isyyslomalla mut ei sekään auta kun herra nukkuu :kieh:

Ei nukkuis meidän perheessä. :saint: *pikkupiru* :xmas:

Nyt mies on isyyslomalla mut ei sekään auta kun herra nukkuu :kieh:

Tuohan on siis vain piste i:n päälle, että ukko vain rennosti nukkuu ja vetää tyynyä korville kun kauhee meteli jo aamusta!! :kieh: *kuritsushymiö* |O

Tooosi ärsyttävää, meillä mies harrastaa tuota |O

Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Mitäs jos nouset ennen lapsia ja juot kahvit rauhassa ennen kun he heräävät?
Tai leikit hetket ja sitten livahdat huomaamatta kahvikupin ääreen?

No en mä millään viittis alkaa heti 7 jälkeen heräileen kun tykkäisin nukkua mahd pitkään :ashamed: Tuo pienempi kun herättelee vielä öisin (syö 2krt ) niin haluttaa sitten aamusta nukkua..
Yleensä kyllä riittää kun kerran sanoo että tulen kohta kaveriksi, mutta sitten on näit ä3v:n päiviä jolloin mikään ei ole niinkuin pitäisi ja silloin ei auta vaikka leikkisi 2h putkeen heti herättyään.

No nyt ne tuonne asettui ja sain juotua toisenkin kupin ihan rauhassa.
Jospa tämä tästä, kohta saa isompi katsoa muumin kun oli kiltisti.Oli pieni keskustelu aiheesta tuossa aiemmin. ;)

Voooi kuule kysy vaan kuinka usein...aamut on aina olleet mun Akilleen kantapääni. Mä haluaisin olla vaan hiljaa ja lukee Hesaria ja heräillä rauhassa.
Siihen heräämiseen menee noin tunti, mut sen tunnin aikana mä en kyllä jaksais kuunnella mitään tyyliin lasten tappelua, vinkunaa, käninää, köninää enkä edes miehen jutustelua.

Tänäänkin mä nousin ylös kun kello soi, täysin zombina ja mies, joka kans nousi ylös samalla, alko heti ilosena selittää mikä gägi Conan O'Brianissa oli ollu hyvä viime yönä.....jaaah, mitähän se sano???? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

No vähän joudun puolustaa sitä; se valvo vauvan kaa kahteen,sit mä jatkoin. Siks annan nukkua.
Mutta välillä on sellasia aamuja että herra on tässä hereillä mutta SILTI en saa mitään tehä rauhassa vaan se häröilee ympäriinsä silti olematta lasten kanssa :kieh: lähtee esim röökille JUST kun mä istun pöytään aamukahville.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

No vähän joudun puolustaa sitä; se valvo vauvan kaa kahteen,sit mä jatkoin. Siks annan nukkua.
Mutta välillä on sellasia aamuja että herra on tässä hereillä mutta SILTI en saa mitään tehä rauhassa vaan se häröilee ympäriinsä silti olematta lasten kanssa :kieh: lähtee esim röökille JUST kun mä istun pöytään aamukahville.

Joo, meillä oli just yks vähän hidas aamu: mies oli sanonut vievänsä neitin tarhaan mutt sitt ei saanut sille vaatteita päälle kuitenkaan, pyöri vaan ympyrää ja kävi hitaalla ja neiti vinku ja kiukutteli. Joten mä sitt nousin pukemaan sen ja vauva luonnollisesti heräs myös joten se siitä aamusta. Tosin, mä yleensä saan nukkua niinä aamuina kun mies on kotona, vaikka puoleen päivään jos tykkään. Se nousee lasten kanssa aina. Ja niinä aamuina kun se on pois mulla on perusperiaatteena se että voi vaikka pommi räjähtää mutt mä juon kahvini. Juon sen rauhassa vaikka muksut kiskois vaatteista ja puris jalkoja ja heittelisi tennispalloja ikkunaan. Korjaan jäljet sitt myöhemmin.
:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Rassaako teitä muitakin jos aamusta asti on kaikki vinkumassa jotain eikä itse saa olla sekuntiakaan rauhassa?

Kyllä. Siinä vaan aattelee että hyvinpä alkoi tämäkin päivä...
:whistle:

näimpä :D onneks on olemassa dvd.. vein lapsille aamupalan omaan huoneeseen ja piirretyt pyöriin :ashamed:

Yhteistyössä