Voihan elämä, taas näitä päiviä...!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärh

Vieras
En tajua miksi välillä on vaan niin tällaista...
Esikoinen ei nukahda päikkäreille, vähän väliä huutelee että heräsi vaikkei ole edes nukahtanut vielä, taas lauleskelee ja mumisee jotain tuolla sängyssään... ja kun kokemuksesta tiedän että loppupäivä on yhtä ***vettiä ellei tuo nuku päikkäreitään, se on nähty.
Ja vauva parvekkeella herää kesken pitkien päikkäreiden vähän väliä, onneksi sentään on nukahtanut uudestaan kun on käynyt vähän vaununkoppaa keinuttelemassa ja tuttia tarjoamassa.
Mut eipä kotihommista meinaa tulla mitään, mitä olin ajatellut tehdä.
Ja pari viime yötä on mennyt vauvaa olkkarissa kanniskellessa, kummaa kun ilmavaivat aina esiintyy iltaisin ja öisin, päivällä menee ihan hyvin.... Alkaa olla jo melkoinen univelka kun parin tunnin pätkiä muutama kpl vaan tullut nukuttua 3 vuorokauteen.
Tietty pahemminkin voisi olla...

Argh, tyttö tuli äsken sängystä inisemään, ihan väsynyt on mutta ei vaan suostu nukkumaan.
Ja ihan normi rutiinien mukaan mennyt tämäkin päivä mutta kun ei nuku, niin ei...

Miks välillä vaan tulee päiviä ettei mikään meinaa sujua??? :(

[QUOTE="Kaisa";22423213]ota tyttö viereen ja menkää yhessä nukkumaan, kotityöt kerkeää tehdä huomennaki!!!!![/QUOTE]

Ihanaa olisi mutta kokemuksesta tiedän että pelleilyksi menee eli tyttö räplää mun kasvoja tai kiipeilee mun yli edes takaisin ja riehuu sängyssä... ei onnistu, siinä menee vaan hermot kahta kauheammin. :(
Ihanan houkutteleva vihje muuten kyllä. :)

Yhteistyössä