Voihan bebanthen!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harakanhattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

harakanhattu

Jäsen
08.08.2008
569
0
16
Tulin äsken kotiin ja mitä löysinkään? Kaksi onnellista pikku koiraa. Rikoksesta kieli vain kullannuppujen pedistä löytämäni surkea vääntynyt digitaalinen kuumemittari, bebanthen-voidetuubin korkki ja hyvin pieni kasa jotain putua, mikä on oletettavasti ollut edellisessä elämässään se varsinainen voidetuubi. Itse voidetta ei näy muualla kun vähän koiruloiden pedissä ja turkeissa :o :kieh:

No...Tässä sitten miettimään että mitä tehdä. Syyllistä en saa selville koska molempien pikku koirien turkeissa on siellä täällä voidelaikkuja. Kumpikin on pirteä oma itsensä. En tiedä kuinka kauan tapahtumasta on joten en ala heitä oksetuttamaankaan. :kieh: Torua ei enää kannata kun en saanut itse teosta kiinni. Päivystykseen on varmaan turha soitella koska sanoisivat vaan että tarkkaile tuleeko mitään oireita. :headwall:

Mulla menee mielialat suuttumuksen ja huolen välimaastossa ja epäuskokin alkaa vallata mieltä. Mistä pötkylät on kyseiset artikkelit ylipäätään saaneet hampaisiinsa... :headwall: :headwall: :headwall:

Nyt taidan ensin lähteä pötköjen kanssa piiiiiiiitkälle kakkalenkille ja sitten seurailla tilannetta yön läpeensä.

Voi kilin kellit ja sitä rataa....

Yhteistyössä