Voih!Onko synttäreillä pakko olla kakkukuva,teema yms?

Tytön 1v synttäreitä juhlistetaan viikonloppuna ja nyt iski paniikki.Minä kun olin ajatellut tehdä ihan tavallisen kakun johon tulee kermaa ja hilloa väliin sekä karkkeja päälle.Astioinakin on ihan tavalliset kakkulautaset ja kahvikupit.Mitään teemaakaan ei synttäreillä ole. :ashamed:

Nyt sitten luin netistä muiden synttärikemuista ja kaikilla on joku teema ja kakkua koristaa kakkukuvat yms!

Kelpaako tavalliset synttärit enää ollenkaan? :snotty:

no
Itse inhoan perinteisiä kermakakkuja. Siis maun puolesta. Vasta kun aloin väkertää lapsille hienompia kakkuja pääsin täytekakun syömisen maailmaan.

Jos sinä haluat tehdä erikoiskakun, perhoskakun tekee yhtä helposti kuin tavallisenkin kakun. :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Itse inhoan perinteisiä kermakakkuja. Siis maun puolesta. Vasta kun aloin väkertää lapsille hienompia kakkuja pääsin täytekakun syömisen maailmaan.

Jos sinä haluat tehdä erikoiskakun, perhoskakun tekee yhtä helposti kuin tavallisenkin kakun. :)
onko sun mielestä lisäaineväriainemarsipaanit hyviä ja kunnon kerma pahaa?
mitä muuta eroa noissa kakuissa on?
(rakastan kermakakkuja, mansikka tai vadelma tai lakkakermakakku, itse poimituista marjoista, aaaaaah)

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Mä rakastan kermavaahtoa! :p

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Peruskakut, joissa on hedelmiä, marjoja ja karkkeja on monen mielestä paremman makuisia kuin marsipaanipinnat.
Luulin, että kaikkien muidenkin mielesät peruskakut kermalla on ihania ja suussasulavia ja noita erikoiskakkuja tehdään koska lapset pyytävät (tuskin lapset syövät kumpiakaan kakkuja) tai koska halutaan esittää...

hei
meillä lapsilla aina peruskakut, en järjestä ohjelmaa. viimeksi laitoin ilmapalloja ja serpentiinejä keittiöön. lapsilla oli muumiservetit ja sen sävyihin sopivat kertikset astioina... juuh, musta vaan ei ole järkkäämään mitään erikoista

Meillä on ollu ihan normi kakut ja tarjoilut synttäreillä.Ei oo teemaa,eikä ohjelmaa..lapset on silti tykänny kovasti.Kaverisynttäreillä ei ollu kakkua,piikkisiili ja suolaset namut meni parheiten kaupaksi.

v
kyllä mäkin oon aika peruskakku ihminen. Meillä just pari viikkoa sitte vietettiin pojan 1v synttäreitä ja ihan kermalla pursotettukakku oli meillä jossa sitten koristeli kakkukoristeita muutama ja mariannerouhetta, ja ei mitään sen kummosempaa. niin ja taroilu vehkeet oli normi kupit ja lautaset.

Yhteistyössä