Voih, meidän vauva meni omaan huoneeseen nyt nukkumaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kimalle84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kimalle84

Aktiivinen jäsen
10.09.2008
5 284
2
36
Tänään se sitten tapahtu :attn: Laitettiin meidän piän omaan huoneeseen nukkumaan ekaa kertaa. Tuossa noin välähti kun en saanut poitsua meidän makkariin nukahtamaan taaskaan kun on niin valoisa huone, että nyt siirretään pinnis hämärämpään, lastenhuoneeseen. Nyt kiristää napanuora ja tekis mieli kantaa koko pinnis poikineen takas tonne äidin ja isin tykö :D Vaikka hyvin nukahti ja nyt on juuri se aika jolloin tämä oli välttämätöntä tehdä, niin kamalan haikeaa... En edes tajunnut että voi olla näin vaikeaa.. Onhan se siellä jo kymmenisen minuuttia nukkunut :D

Minkäs ikäinen tää teidän poika on? :) Meillä olis lähitulevaisuudessa suunnitelmissa siirtää just vuoden täyttänyt kuopustyttö 3-vuotiaan esikoisen kanssa samaan huoneeseen ja kyllä mua vähän mietityttää että miten mä sen kestän... :snotty:

Mäkin laittaisin omaan huoneeseen jos olisi...meillä 1 v 8kk...siirsin pinnasängyn pois mun vierestä pari viikkoo sitten, alku meni hyvin, mut nyt neljä yötä ollu sänky vanhalla paikallaan...heräs huutaa eikä rauhottunu millään, sit nukataa kun pidän hetken kädestä kiinni. Oisko joku vieraantumisvaihe menossa?! Tiedä häntä. Kohta taas uus yritys ja sänky toiselle seinälle. :)

Poitsu on nyt pikkusen reilu 10 kk... Meiän piän :| :heart:

Elokuussa tulossa seuraava, niin nyt on ihan niitä hetkiä kun pitää saada kultsi opetettua omaan huoneeseen nukkumaan...

Mä varmaan aamulla herään tuolta lastehuoneen lattialta käsi pinnojen välissä pojan vierestä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Poitsu on nyt pikkusen reilu 10 kk... Meiän piän :| :heart:

Elokuussa tulossa seuraava, niin nyt on ihan niitä hetkiä kun pitää saada kultsi opetettua omaan huoneeseen nukkumaan...

Mä varmaan aamulla herään tuolta lastehuoneen lattialta käsi pinnojen välissä pojan vierestä :laugh:

Hih, tuttua :D Meillä oli patja pinnasängyn vieressä, kun jätettiin muksut omaan huoneeseen ja muutettiin itse viereiseen :D

kohta 2-vuotias kovasti yrittää et haluaisi siskonsa huoneeseen nukkumaan. Emme ole vielä antaneet ,kun heräilee yöllä paljon. Hänelle on oma sänky meidän makkarissa ja siskonsa huoneessa. Siskokin muutti aikoinaan niin omaan huoneeseensa, että oli sängyt molemmissa huoneissa ja yksi ilta se meni oman huoneen sänkyyn ja heilutti kättänsä ja jäi sinne nukkumaan. Vauvan synnyttyä, sisko päätti muuttaa takaisin vanhempiensa makkariin, vapaana olevaan sänkyyn . Hän nukkui kanssamme kolmisen kuukautta, mutta kyllästy vauvan itkuun ja muutti omaan huoneeseen takaisin.

kuopus vaan tulee hetkellä millä hyvänsä pinniksestä pois itse, kovasti jo harjoittelee kiipeämistä yli ( 1v7kk). Ei vaan huvittais vielä siirtää häntä lastensänkyyn kun ei jaksa sitä taistelua mikä siitä seuraa kun mimmi tajuaa että pääsee sänkyyn ja sieltä pois iha nitse

Yhteistyössä