:attn:Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
älä pelottele, miä oisin huomenna menossa reissuun!!! |O |O tai siis en nyt oo kai...en tiiä... prkl
Samaa ajattelinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuleeko kelleen muulle Katlasta mieleen vaan Veljeni Leijonamieli? Se on siis varmaan oikeasti lohikäärme siellä tulivuoressa.
Eyja lausutaan Eija ja niitähän suomessa riittääAlkuperäinen kirjoittaja Protarchaeopteryx:Katla ei vielä ole käytössä Suomessa. Aika hyvä tytönnimi. Yksi Eyja löytyy viime vuosisadan loppupuolelta.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Mun mielestä olis hauskaa jos se räjähtäisi. Olisipas jotain jännittävää elämään ja hauska seurata miten maailma sekoaa.
Kattilan räjähdyksestähän tulee maailmanlaajuinen tuhkakatasroohviAlkuperäinen kirjoittaja vieras:joops, mä luin et kattila räjähti..
Siitäkös se Katla tulikin, ilmankos oli niin tuttu.Alkuperäinen kirjoittaja ---:Samaa ajattelinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuleeko kelleen muulle Katlasta mieleen vaan Veljeni Leijonamieli? Se on siis varmaan oikeasti lohikäärme siellä tulivuoressa.
Sillä miäkin muistan sen tulivuoren nimen, veljeni leijonamielestäAlkuperäinen kirjoittaja ---:Samaa ajattelinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuleeko kelleen muulle Katlasta mieleen vaan Veljeni Leijonamieli? Se on siis varmaan oikeasti lohikäärme siellä tulivuoressa.
Arvaa ku pelästyin!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Huuhaaja:Islannin häijyin tulivuori Katla räjähti viimeyönä unissani =)
Alkuperäinen kirjoittaja v:Mun mielestä olis hauskaa jos se räjähtäisi. Olisipas jotain jännittävää elämään ja hauska seurata miten maailma sekoaa.