Voice kids ja Krista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja inho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

inho

Vieras
Oonko mä ainoa joka ei kestä katsoa Kristaa siinä ohjelmassa? Niin teennäinen ja tekopirteä, tulee ihan Vappu Pimiä mieleen (eikä se oo hyvä juttu). Mira ja Elastinen on ihania mutta tuo Krista.. Ihme jos ei lapset pelästy kun se hyökyy siitä penkistä suunnilleen päälle!

Saman huomasin. Sit joka kommentti on suunnilleen sulla on makee soundi.
Sekin ärsytti kun se 9v pikkutyttö ( japanilainen?) oli kuin joku kiertopalkinto. Oi kun nyt mä kaappaan sut syliin...Ei kun minä... Hih, hih. :(

Tänään katsoin ekan kerran tuota ohjelmaa, ja minua järkytti kyllä suunnattomasti tuon "naisen" käytös. Jestas mikä tapaus, ei ihan normaalimmasta päästä.

Miks pitäs olla aina niin "normaali"? Eikö erilaisia persoonia tarvita yhteiskunnassa? Mielestäni hiljaisia harmaita hiirulaisia on tää koko Suomi täynnä, et on mukava nähdä vähän jotain elämää ja räiskyvyyttä!

Miks pitäs olla aina niin "normaali"? Eikö erilaisia persoonia tarvita yhteiskunnassa? Mielestäni hiljaisia harmaita hiirulaisia on tää koko Suomi täynnä, et on mukava nähdä vähän jotain elämää ja räiskyvyyttä!

Jaa, sun mielestä normaali= hiljainen harmaa hiirulainen?

No ei tollainen sekopää kuin Krista, sovi kyllä sitten yhtään lasten kanssa touhuamiseen. Nehän pelkäs sitä, ihan oikeasti.

[QUOTE="Sirkkeli";28961428]Jaa, sun mielestä normaali= hiljainen harmaa hiirulainen?

No ei tollainen sekopää kuin Krista, sovi kyllä sitten yhtään lasten kanssa touhuamiseen. Nehän pelkäs sitä, ihan oikeasti.[/QUOTE]
Haha onhan se nyt "normaalimpaa" olla harmaa hiirulainen kuin sellainen kuin Krista?! Ihan oikeesti ihmiset, miksi ette hyväksy kaikenlaisia persoonia? Minusta on mukavampi katsoa eloisaa ihmistä mielummin kuin tavallista, vaikka nyt tässä ohjelmassa:)

Yhteistyössä