H
harmaannuin
Vieras
Miehen kanssa mennyt jo pitkään niin ettei oikein kummallakaan ole ollut toisilleen asiaa. Ei olla riideltykään vaan hoidettu lapset ja kotia kuin robotit.
Sellaista yhteistä säveltä ei ole löytynyt myöskään kammarin puolella. Seksiä ei siis ole harrastettu n.2kk.
Eilen sit tuli tuo meidän perhe lehti ja siinä oli juuri aiheesta. Heitin illalla lehden miehelle ja käskin lukea. Mies oli ihan innoissaan.
Halaili illalla paljon ja silitteli. Hieroi hartioita ja kosketteli... katseet oli pitkiä...
Yhtä lailla minä annoin takaisin päin.
Nukkumaan mennessä mies sit antoi ymmärtää että vois vaikka vähän *viks viks* Minun ei tehnyt yhtään mieli.
Tuntui että minä tarvitsen enemmän aikaa että pystyn syttymään ajatukselle. Vedin peiton korviin ja nukahdin.
Havahduin kahden aikaan yöllä siihen että mies tulee juuri sisään. Muistan kyllä nähneeni märkiä unia ja varmaan siksi olin ihan kosteakin ja valmiina siihen hommaan.
Yritin olla asiassa mukana mutta ei siitä mitään tullut. Kosteuskin hävisi ja se teki jo kipeää.
Sanoin miehelle ettei tästä tule nyt mitään mutta mies vaan nappasi liukkari purkin ja "hoiti sillä ongelman pois" ja jatkoi.
Minä vaan makasin paikallani ja mies teki hommat.
En saanut orgasmia, tuntui kurjalta.
Nyt koko aamun on ollut ihan paska fiilis ja olen jopa käynyt oksentamassa.
Mieheltä tulee tekstareita "hymm hymm" ja "senkin pervo yökyöpeli"
Se ei todellakaan tajunnut miltä se minusta tuntui :,(
Pakko oli purkaa jonnekin tätä kun on niin ahdistunut olo.
En viittis miehenkään fiilistä latistaa kun tuntuu olevan niin hyvällä päällä.
Sellaista yhteistä säveltä ei ole löytynyt myöskään kammarin puolella. Seksiä ei siis ole harrastettu n.2kk.
Eilen sit tuli tuo meidän perhe lehti ja siinä oli juuri aiheesta. Heitin illalla lehden miehelle ja käskin lukea. Mies oli ihan innoissaan.
Halaili illalla paljon ja silitteli. Hieroi hartioita ja kosketteli... katseet oli pitkiä...
Yhtä lailla minä annoin takaisin päin.
Nukkumaan mennessä mies sit antoi ymmärtää että vois vaikka vähän *viks viks* Minun ei tehnyt yhtään mieli.
Tuntui että minä tarvitsen enemmän aikaa että pystyn syttymään ajatukselle. Vedin peiton korviin ja nukahdin.
Havahduin kahden aikaan yöllä siihen että mies tulee juuri sisään. Muistan kyllä nähneeni märkiä unia ja varmaan siksi olin ihan kosteakin ja valmiina siihen hommaan.
Yritin olla asiassa mukana mutta ei siitä mitään tullut. Kosteuskin hävisi ja se teki jo kipeää.
Sanoin miehelle ettei tästä tule nyt mitään mutta mies vaan nappasi liukkari purkin ja "hoiti sillä ongelman pois" ja jatkoi.
Minä vaan makasin paikallani ja mies teki hommat.
En saanut orgasmia, tuntui kurjalta.
Nyt koko aamun on ollut ihan paska fiilis ja olen jopa käynyt oksentamassa.
Mieheltä tulee tekstareita "hymm hymm" ja "senkin pervo yökyöpeli"
Pakko oli purkaa jonnekin tätä kun on niin ahdistunut olo.
En viittis miehenkään fiilistä latistaa kun tuntuu olevan niin hyvällä päällä.