Voi yökkö ja ällötys :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaannuin

Vieras
Miehen kanssa mennyt jo pitkään niin ettei oikein kummallakaan ole ollut toisilleen asiaa. Ei olla riideltykään vaan hoidettu lapset ja kotia kuin robotit.
Sellaista yhteistä säveltä ei ole löytynyt myöskään kammarin puolella. Seksiä ei siis ole harrastettu n.2kk.
Eilen sit tuli tuo meidän perhe lehti ja siinä oli juuri aiheesta. Heitin illalla lehden miehelle ja käskin lukea. Mies oli ihan innoissaan.
Halaili illalla paljon ja silitteli. Hieroi hartioita ja kosketteli... katseet oli pitkiä...
Yhtä lailla minä annoin takaisin päin.

Nukkumaan mennessä mies sit antoi ymmärtää että vois vaikka vähän *viks viks* Minun ei tehnyt yhtään mieli.
Tuntui että minä tarvitsen enemmän aikaa että pystyn syttymään ajatukselle. Vedin peiton korviin ja nukahdin.

Havahduin kahden aikaan yöllä siihen että mies tulee juuri sisään. Muistan kyllä nähneeni märkiä unia ja varmaan siksi olin ihan kosteakin ja valmiina siihen hommaan.
Yritin olla asiassa mukana mutta ei siitä mitään tullut. Kosteuskin hävisi ja se teki jo kipeää.
Sanoin miehelle ettei tästä tule nyt mitään mutta mies vaan nappasi liukkari purkin ja "hoiti sillä ongelman pois" ja jatkoi.
Minä vaan makasin paikallani ja mies teki hommat.
En saanut orgasmia, tuntui kurjalta.

Nyt koko aamun on ollut ihan paska fiilis ja olen jopa käynyt oksentamassa.
Mieheltä tulee tekstareita "hymm hymm" ja "senkin pervo yökyöpeli" :o :( Se ei todellakaan tajunnut miltä se minusta tuntui :,(

Pakko oli purkaa jonnekin tätä kun on niin ahdistunut olo.
En viittis miehenkään fiilistä latistaa kun tuntuu olevan niin hyvällä päällä.

Sanoitko sinä miehelles ton liukkarin jälkeen että ei tää nyt siltikään tunnu hyvältä? jos hän luuli korjanneensa tilanteen sillä ja jatkoi eikä siinä huomannu että sä et nautikkaan? :/

mun mies on tehnyt joskus melkein samanlilla kun ollaan oltu juhlimassa.. ei se ole tarkotuksella niin tehnyt mutta ei ole ilmeisesti tajunnut että olen todellakin tiedottomassa tilassa ja herännyt sitten kesken hommien :(

Jos tää juttu on totta, niin oisko aika koittaa parantaa sitä parisuhdetta jotenkin? Kuulostaa, et teillä menee aikas huonosti, jos seksi oman miehen kanssa saa OKSENTAMAAN ja noin pahoin voimaan... Sillon varmaan tuntee aika kielteisiä tunteita sitä kumppaniakin kohtaan. Ymmärrän ja tiedän omastakin kokemuksesta, et aina ei oikeen seksi innosta, ja joskus siihen suostuu ihan vaan toisen mieliks, mut ei sen ihan noin pahalta ja kuvottavalta pitäs kai tuntua... Miehesi teki kyllä ehkä väärin kun tolla tavoin väkisin seksiä halusi, mutta silti...

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Sanoitko sinä miehelles ton liukkarin jälkeen että ei tää nyt siltikään tunnu hyvältä? jos hän luuli korjanneensa tilanteen sillä ja jatkoi eikä siinä huomannu että sä et nautikkaan? :/

sanoin etten pääse fiilikseen

Nyt sun on syytä vastata sen tekstareihin ja kertoa, ettet saanut, et olisi jaksanut, eikä se ollut kivaa. Se oli raiskaus ja erittäin inhottavaa ja ajattelematonta sinun mieheltäsi. Mutta jos haluat väkisin ja tylsää seksiä jatkossakin, niin älä sitten sano mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaannuin:
Miehen kanssa mennyt jo pitkään niin ettei oikein kummallakaan ole ollut toisilleen asiaa. Ei olla riideltykään vaan hoidettu lapset ja kotia kuin robotit.
Sellaista yhteistä säveltä ei ole löytynyt myöskään kammarin puolella. Seksiä ei siis ole harrastettu n.2kk.
Eilen sit tuli tuo meidän perhe lehti ja siinä oli juuri aiheesta. Heitin illalla lehden miehelle ja käskin lukea. Mies oli ihan innoissaan.
Halaili illalla paljon ja silitteli. Hieroi hartioita ja kosketteli... katseet oli pitkiä...
Yhtä lailla minä annoin takaisin päin.

Nukkumaan mennessä mies sit antoi ymmärtää että vois vaikka vähän *viks viks* Minun ei tehnyt yhtään mieli.
Tuntui että minä tarvitsen enemmän aikaa että pystyn syttymään ajatukselle. Vedin peiton korviin ja nukahdin.

Mut jospa olet vaikka unissasi hyväillyt miestäsi, ja hän on ymmärtänyt sun olevan ihan tosissaan....
Havahduin kahden aikaan yöllä siihen että mies tulee juuri sisään. Muistan kyllä nähneeni märkiä unia ja varmaan siksi olin ihan kosteakin ja valmiina siihen hommaan.
Yritin olla asiassa mukana mutta ei siitä mitään tullut. Kosteuskin hävisi ja se teki jo kipeää.
Sanoin miehelle ettei tästä tule nyt mitään mutta mies vaan nappasi liukkari purkin ja "hoiti sillä ongelman pois" ja jatkoi.
Minä vaan makasin paikallani ja mies teki hommat.
En saanut orgasmia, tuntui kurjalta.

Nyt koko aamun on ollut ihan paska fiilis ja olen jopa käynyt oksentamassa.
Mieheltä tulee tekstareita "hymm hymm" ja "senkin pervo yökyöpeli" :o :( Se ei todellakaan tajunnut miltä se minusta tuntui :,(

Pakko oli purkaa jonnekin tätä kun on niin ahdistunut olo.
En viittis miehenkään fiilistä latistaa kun tuntuu olevan niin hyvällä päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:
Jos tää juttu on totta, niin oisko aika koittaa parantaa sitä parisuhdetta jotenkin? Kuulostaa, et teillä menee aikas huonosti, jos seksi oman miehen kanssa saa OKSENTAMAAN ja noin pahoin voimaan... Sillon varmaan tuntee aika kielteisiä tunteita sitä kumppaniakin kohtaan. Ymmärrän ja tiedän omastakin kokemuksesta, et aina ei oikeen seksi innosta, ja joskus siihen suostuu ihan vaan toisen mieliks, mut ei sen ihan noin pahalta ja kuvottavalta pitäs kai tuntua... Miehesi teki kyllä ehkä väärin kun tolla tavoin väkisin seksiä halusi, mutta silti...

sillähän annoinkin lukea siitä lehdestä sitä juttua jossa oli myös vinkkejä miten parantaa parisuhdetta.
hän kai sit tajus sen niin että kun "ohjeiden mukaan" hieroo ja koskettelee niin sit voikin jo harrastaa seksiä ja asia on kunnossa. totaallinen putkiaivo prkl!

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Nyt sun on syytä vastata sen tekstareihin ja kertoa, ettet saanut, et olisi jaksanut, eikä se ollut kivaa. Se oli raiskaus ja erittäin inhottavaa ja ajattelematonta sinun mieheltäsi. Mutta jos haluat väkisin ja tylsää seksiä jatkossakin, niin älä sitten sano mitään.

en ole vastannut niihin tekstareihin mitään kun etoo vaan.
mulla täällä kädet tärisee ja kyyneleet valuu :(
ihan sekava olo.

tuo raiskaus kuulostaa tosi kovalta sanalta. mietin että oliko se tosiaan raiskaus........

minusta se nyt ei ihan kyllä raiskaus ollut. Kun oma mies saattoi vain ajatella että no laitetaan liukastetta niin kostuu.. Ja ap olis varmaan voinut miehelleen kertoa liukkarin jälkeenkin että ei haluta. Emmää ainakaan ala millekkään mun miehen kans jos ei haluta, ja ei sillä ei mun mies kyl yritäkkää. Saatikka jos makaisin vain paikallani se lopettais heti ja kysyis mikä on.

Musta on aina ollut ihana herätä rakasteluun...
Mutta toki miehesi olisi pitänyt lopettaa, kun sanoit ettei tule nyt hommasta mitään, eikä vaan napata liukkaripurkkia... Vai onko tuo liukkari teillä ihan normaalijuttu?

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

en ole vastannut niihin tekstareihin mitään kun etoo vaan.
mulla täällä kädet tärisee ja kyyneleet valuu :(
ihan sekava olo.

tuo raiskaus kuulostaa tosi kovalta sanalta. mietin että oliko se tosiaan raiskaus........

Ottaen huomioon, miltä sinusta tuntuu, niin oli se. Tosin olisit voinut sanoa jotain hieman pontevamminkin. Mutta älä välitä, voit vieläkin sanoa ja voitte sopia asian. Mutta sun täytyy sanoa, jotta saat omanarvontuntosi takaisin!

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Mutta toki miehesi olisi pitänyt lopettaa, kun sanoit ettei tule nyt hommasta mitään, eikä vaan napata liukkaripurkkia... Vai onko tuo liukkari teillä ihan normaalijuttu?

todella harvoin sitä käytetään mutta siinähän se yöpöydän laatikossa on

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:

todella harvoin sitä käytetään mutta siinähän se yöpöydän laatikossa on

Kerro miehellesi miltä susta tuntuu nyt.
...tosin onko mahdollista, että olet unissaan hyväillyt miestäsi, ja hän on luullut sinun olevan mukana?

Yhteistyössä