Voi voi

Miten ihmeessä saatte tsempattua itsenne alkuun? Parin vuoden päästä olis omat häät, ja tahtoisin tosiaan päästä entisiin mittoihin ennen häitä :) Eli kokoon 38.....Tarttis pudottaa sellaset 30kg :ashamed:
Kyllä se siitä taas varmaan lähtisi kunhan pääsen alkuun. Ja iltasyöminen on minulla ongelma. Ainakun lapset ovat nukkumassa, ja saa rauhassa tv katella. Silloin sitä tulee naposteltua humaamatta kaikkea hyvää :whistle:
 
Juu, se alkuun pääsy on monesti vaikeinta! :/ Mut sitten kun vauhtiin pääsee niin kilot alkaa kariseen. :) Jos kiinnostaa liittyä laihdutusyhteisöön niin sellainen löytyy tästä osoitteesta:

http://groups.msn.com/kaksplussanpalstanlaihduttajat

Ryhmä on toiminut kolmisen viikkoa ja mukana on 27 innokasta laihduttajaa! :) Minulle itselleni ryhmän tuki on ehdoton. Pudotettavaa painoa minullakin oli 30kg, nyt muutama niistä jo lähtenyt!! =) Jos kiinnostus heräsi tai haluat kysyä jotain niin voit laittaa minulle yy:tä! Tai täyttää hakukaavakkeen suoraan yllä olevassa osoitteessa.
Tsemppiä laihdutukseen!! :)
 
käy katsomassa sokeriklubin ekalla sivulla oleva ruokavalio. sain sen neuvolasta sairastuttuani raskausdiabetekseen ja ekan kuukauden aikana lähti 7kg kävelemään. muutkin on saanut pudotettua 1,5/viikko... aika haipakkaa siis. miulla on viel extrakiloja vaikka muille jakaa, mutta menaan rutistaa kovemmin sitten raskauden jälkeen. nyt on tuo liikunta jäänyt viel liian vähiin.

mie keksin ottaa kannustimeksi yhet huiput housut,joihin mahdun vikan kerran 4v sitten. tai miun tapuksessa tietysti terveys on suurin pakko laihduttaa. siulla on niin hyvin aikaa häihin, että varmasti saavutat sitä ennen sen siun hyvän olon painon! kun sit viel muistaa jatkaa samalla linjalla häiden jälkeen.

tsemppia siulle!
 

Yhteistyössä