voi vitt.. että ottaa päähän ihmiset

oltiin just esikon (1,8v) kanssa kaupassa joka sai sit ihanan raivarin..ei auttanu kun istuttaa kärrissä ja huus vaan ihan suoraa huutoa..
saakelin ihmiset päivittelee kovaan ääneen voi voi nuorta tyttöö(JA OON SENTÄÄN 25!) kun ei pienen kanssa pärjää ja toinenkin tulossa.. voi vittu pitäsvät asian omana tietonaan eikä tarvii siinä mun kuullen päivitellä |O
Katseet vaan kääntyy kun ohi mennään ja päitä pyöritellään.
NO ONNEX KAIKKIEN MUIDEN LAPSET ON SIT NIIN HELVETIN KILTTEJÄ EIKÄ IKINÄ KIUKUTTELE!!!! |O

toi on ihan tuttua meilläkin.....muutaman kerran oon muksua kieltänyt ja kun ei oo uskonu oon laittanu rattaisiin ja huuto oli ihan kauheeta ....on mulle muutama ihminen tullu sanomaankin että anna nyt lapsen sentäs kävellä ym...
oon antanu takasin samalla mitalla :kieh:

Niistä ei kannata välittää! :hug: Varsinkin nuo mummot niitä pahimpia tuijottelijoita ja päivittelijöitä ovat... Itse kans näytän tosi nuorelta...viimeks kaks siideriä kaupasta ostaessani kysyttiin paperitkin ja oon kuiteskin jo 28 :D Ni siinä sitä sitten mummota aina päivittelee, et ku näin nuorella ja pienellä tytöllä on jo noin iso (1v4,5kk :D ) lapsikin...

Älä ole moksiskaan, näitähän riittää että jaksetaan ihmetellä ja päivitellä :headwall:
Niin kun mulle kehotettiin että ei pitäis mennä kauppaan ollenkaan jos lapsi kiukuttelee, se on tahallista lapsen kiusaamista kuulema
:eek:
Eli ei olis asia monenakaan päivänä sinne kun tahtoo kiukkua olla tolla tytöllä aina kun ei saa joka tavaraa ronkkia, ja yksin kun ei viittis 1v8kk ikästä jättää. |O

Mulla oli vähän sama tilanne kangas kaupassa tytön kanssa pari päivää sitten. Meni joku 5min ennen kun tyttö uhkailu/kiristys/lahjonnan jälkeen rauhoittui. Mua ei niinkään häiritse paheksuvat katseet vaan se että huuto on kamalaa kuultavaa. Itse työpaikalla (leluja paljon) joudun kuuntelemaan tuota lasten kiukuttelua ja se ei ole mitään nannaa korville... Ei se tietenkään oikeuta ketään sanomaan htään mitään.

Vuosi sitten olin S-marketissa. Silloin oli kolme kassaa auki ja hirveästi ihmisiä. No, kävin hakemassa tarvikkeita ja olin kassajonossa. Mun edessä seisoi 7-8 ihmistä. Just ennen mun vuoro kassaneiti pisti kyltin "seuraava kassa". Olin kuitenkin laitamassa ostokset kassalle kun toi kassaneiti huusi mulle: "etkö näe mitä kyltissä lukee?" Olin ihan ihmeissään, että eikö kuitenkaan täytyy ottaa kaikki asiaat jotko olivat jonossa!?.
Lähdin toiseen jonoon. Neiti hermostui ja rupesi kiukuttelemaan vaunuissa. Edessä oleva nainen n.35-40 vuotias sanoi: "Ota lasta syliin." Hän näki kun lähdin edelisestä jonosta. Katsoin sitä naista ja vastasin: "Pidä se naamas kiinni ja hoida omat asiat." Olin jo sen verran vihainen, etten tarvinnut kenenkään neuvoja mitä ja miten tehdä.

Kaikki osaavat vain tujottaa ja antaa neuvoja. Kaikki ovat niin vitun täydellisejä.

Miulle kävi kerran sillein, että poikani sai kamalat raivarit kaupassa ja huusi koko kauppa reissun ajan.Minä koitin pitää suuni kiinni, kun ihmiset supattivat ja tölläsivät..Pihalle päästiin niin siinä oli joku ukko pudistellen päätä ja oikeen tympeen olosena.Silloin ärähin ukolle jotain ja ukko huusi vielä perääni että ei ihme että lapsi on tollanen kun äitikin on ihan hullu :whistle: Silloin olisi mieli tehnyt sipasta ostoskassilla päähän :kieh:

XXS
Pakko tunnustaa, että tällä viikolla olisi Prismassa tehnyt itse mieli huutaa, että nyt turvat tukkoon penikat. Useampi kuin yksi lapsi karjui täyttä kurkkua ja varmaan se johtui jo väsymyksestäkin, sillä kaupan sulkemisaika oli jo käsillä.

Ehkäpä se tuo jotain paremmuuden tunnetta näille tuijottelijoille/supattelijoille. Saadaan päivitellä että miten ne nykyajan nuoret kasvattavat lapsiaan, ei meidän aikana vaan.. Mutta kun en millään jaksa uskoa, etteikö silloin ennenkään olisi lapset kiukutelleet joskus. Eivät varmaankaan samoista aiheista kuin nykyään, mutta ihan varmasti joskus jostain. Aika kultaa muistot.

Mutta osaavat ne nuoremmatkin. Kerran oli yhden kaverini kanssa kaupassa. Kassalla makasi äitinsä jalkojen juuressa maassa huutaen n3-4v lapsi. Ei ollut saanut jotain lelua. Ja äiti pakkasi tyynen rauhallisesti ostoskiaan, ja poistui kaupasta muksu sylissään. Kaverini totesi kamala ämmä antoi vain lapsen huutaa :whistle: Siinä mielessäni ajattelin että odotas vain itse, kun olet samassa tilanteessa :snotty:

eräs
Kerran kaupassa meidän 4v poika sai kiukkukaohtauksen. Kaatui lattialle, hakkasi jaloilla ja käsillä lattia. Mies ei katsonnut kauan, meni pojan viereen ja matkii poikaa. Poika katsoi vähän aikaa isukkia, nousi lattialta ja oli hiljaa. Nykyään, kun näyttää siltä että poika on saamassa itkukohtauksen kysytään "Oletko varma?".
Kyllä ihmiset tuijottii, mutta se ei haittanut meitä.

minä ja 3v
ei kai ne lapset uskaltaneet ennen vanhaa kiukkuu niin usein jos saivat koivun vitsaa ja remmiä,pelkäsivät raukat.arvatkaas kuinka monta kertaa täällä on huudettu kaupassa?? joka helvetin kerta..aina se haluaa jotain,ja minähä en osta. yritän kyllä lohduttaa mutta kun on vaan 2kättä ja kaupasta pitää päästä uloskin!ruokaa on pakko hakea lapsen kanssa kun yh olen niin eipä ole ketään kelle jättää siksi aikaa:(

minä ja 3v
ei kai ne lapset uskaltaneet ennen vanhaa kiukkuu niin usein jos saivat koivun vitsaa ja remmiä,pelkäsivät raukat.arvatkaas kuinka monta kertaa täällä on huudettu kaupassa?? joka helvetin kerta..aina se haluaa jotain,ja minähä en osta. yritän kyllä lohduttaa mutta kun on vaan 2kättä ja kaupasta pitää päästä uloskin!ruokaa on pakko hakea lapsen kanssa kun yh olen niin eipä ole ketään kelle jättää siksi aikaa:(

vieras 17
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Kerran kaupassa meidän 4v poika sai kiukkukaohtauksen. Kaatui lattialle, hakkasi jaloilla ja käsillä lattia. Mies ei katsonnut kauan, meni pojan viereen ja matkii poikaa. Poika katsoi vähän aikaa isukkia, nousi lattialta ja oli hiljaa. Nykyään, kun näyttää siltä että poika on saamassa itkukohtauksen kysytään "Oletko varma?".
Kyllä ihmiset tuijottii, mutta se ei haittanut meitä.
Tää oli paras :D Tuota mä kokeilen vielä joku päivä, kun hermot menee..

Pitäiskö pysyä neljän seinän sisällä ja odottaa et mies käy viel työpäivän päätteeks kaupassaki?? :headwall: Kyllä mu puolesta kans saa tuijottaa ja päivitellä ne, joilla ei parempaa tekemistä ole/maalaisjärkeä päässä.

Mulle tuli yks iäkkäämpi täti-ihminen pitämään oikein läksytyksen, kun esikoinen sai raivarin Supermarketissa. Esikoinen ei totellut, kun sanoin, ettei jokaista tuotetta tartte kaupassa hiplata ja eikun jatkoi vaan, niin yhden uhkailun jälkeen vein mansikat pois, niin tästäpä esikoinen kimpaantui. Täti tuli sanomaan, että on siinäkin äiti, kun ei mansikoita voi ostaa ja antaa lapsen huutaa vaan ja jotain muutakin vielä mussutti mennessään.

minnukka82
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Höh. Anna raivota. Suhtaudu asiaan huumorilla. Ei se huuto vahingoita ketään. Olet vaan niinkuin huuto ei vaikuttaisi sinuun mitenkään.
näin mäkin oon tehny. tiedän kyl miltä susta tuntuu kun meidän poika saa kans raivarikohtauksii useasti kaupassa kun näkee jotain todella kivaa mitä nyt ite haluaa.. Paras oli kun oltiin pojan kans sokoksella ja poika näki sit jonkun paloauton ja rupes huutaa sitä että haluaa haluaa.. ja siis kurkku suorana huus vaan että haluaa. ja minä nätillä annaella en siis huutanu vaan yritin selittää pojalle että saa sulla on jo niin paljon rojua kotona. sit siihen tuli yks mummo ikää noin 70v ja rupes pojalle juttelee siinä että tänkö sä haluisit ja poika nyökkäillee että joo niin mummo oli menossa kassalle ostaa sitä :eek: mä olin sille mummolle että anteeks! on erittäin ystävällistä että ostaisit mutta niin kun jo sanoin pojalle että hän ei sitä tarvii.... mummo siihen vaan tuhati takas että ei mikään ihme että teidän nyky nuorten lapset on tollasii jotka vaan hutaa kun ostatte vaan itsellene kaikkea lapset jää kaikesta ilman. hitto että mua otti päähän mummon saarna koska oli just ostamassa pojalle vaatteita. ja toiseks en osaa ostaa enään itselleni mitään jos olen menos kaupungille ostoksille niin en mä itelleni koskaa mitään osta vaan pojalle.ja jos nyt satu ostaa itelleni jotain niin siitä seuraa mulle kauhee morkkis että oliko tää nyt niin tarpeellinen esim: kun ostin farkut 20? kun vanhat oli menossa rikki niin hitto että mietin kaupassa pitkään että ostanko vai en.

Yhteistyössä