voi virsu ton kans...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juttajulia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juttajulia

Jäsen
09.11.2008
537
0
16
perhonen sentään,kun ei saa parvekkeellakaan enää rauhas olla...olin siel peittoja rapsimas ja ex siin pihal kyttäs,tiedä sit kauanko jo ollut ja onko useinkin siel möllöttelemäs :whistle: ja sit viestii tyrkkäs et on menos keskustelemaan lastenvalvojan kanssa yht.huoltajuudesta :headwall: mä aattelin et mitenköhän se sit käytännös onnistuu ku tää laps viel mun masus eikä viel oo ihan ajankohtaista noi isyysasiatkaan :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:
perhonen sentään,kun ei saa parvekkeellakaan enää rauhas olla...olin siel peittoja rapsimas ja ex siin pihal kyttäs,tiedä sit kauanko jo ollut ja onko useinkin siel möllöttelemäs :whistle: ja sit viestii tyrkkäs et on menos keskustelemaan lastenvalvojan kanssa yht.huoltajuudesta :headwall: mä aattelin et mitenköhän se sit käytännös onnistuu ku tää laps viel mun masus eikä viel oo ihan ajankohtaista noi isyysasiatkaan :snotty:

ole onnellinen että edes haluaa lapsen yhteishuoltajuuden ja haluaa lapsen elämässä olla.

lähinnä kyl ahdistavalta tuntuu :ashamed: kun olis synnytykseen halukas ja sit kun syntyy jauhanut et vuoroviikot laps hänellä ja nyt kun selvis ettei se noin yksinkertaista ole pienen kanssa vaatii et saa sit mun kotiin tulla tunneiks töllistelemään joka päivä :whistle:

no hieman yli-innokas varsinkin kun itse halus ensin erota ja nyt kun "taisteltu"syksyst asti jo tästä lapsesta ja huomannut kait kuinka sitkeä mäkin osaan olla,on jopa yrittänyt sitäkin et alettais uudelleen seurustelemaan :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:

ole onnellinen että edes haluaa lapsen yhteishuoltajuuden ja haluaa lapsen elämässä olla.

Kuule taitaa tällä isukilla raha kiilua enemmän. Ja muutenkin ihan hullu!

Yhteistyössä