Voi virkeleenpettu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
Mulla on tällä hetkellä sellainen olo, että tekis mieli vaan karjua. Valitettavasti en voi, kun lapsi nukkuu viereisessä huoneessa.

Että kun nyt pitäis olla se hetki, kun kaikki alkaa vaan mennä koko ajan paremmin. On päästy vuosi elinsiirrosta eteenpäin, ja lapsi on hengissä. Nyt vois alkaa miettiä sitä päivähoitoakin, siis teoriassa ainakin lääkäreiden mukaan. Ja siis kaikki on niin kerpeleen auvoista ja ihanaa, ja taivas suorastaan repeää auringonpaisteesta ja enkelkuoro laulaa hallelujaa pasuunakuoron säestyksellä ja kaikki on niin kerpeleenvelvetin hyvin, että olemme niin onnellisen sokerisen imelän autuaallisessa olotilassa, kun kaikki on niin helvetin hyvin |O

Niin miks. Niin miks hemmetissä pitää koko ajan tulla jotain muuta :headwall: :headwall: |O |O

Missä se hemmetin seesteinen ajanjakso alkaa? Hä? Koska?!

Antakaa mä arvaan. Se alkaa päivää ennen sitä, kun olen 65-vuotiaana superhyperjumobomarketin kassajonossa ja potkaisen tyhjää saatuani massiivinen aivoverenvuodon korissani ruskeat nailonit, Tenaladyja ja kaksi viiliä |O |O |O |O |O |O

Meinaa vähän stressiä iskeä päälle :ashamed:

Varmaan siksi kun oikeasti elämä on kuitenkin enimmäkseen niitä vastoinkäymisiä ja se aurinko tilapäisesti pilkahtelee hetken aikaa taivaalta.
Nyt(kin) sanon jotain mistä moni hermostuu, mitä yksinkertaisempi ihminen, sitä onnellisempi on hänen elämänsä.
Jostain syystä näen silmissäni sut seisomassa ihonvärisissä sukkahousuissa, AAMUTOHVELIT jaloissa kassajonossa. Ja mittarissa 65-vuotta, käsissä paketti tenaa ja paplarit päässä :D
Ehkä huomenna on taas parempi päivä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
mikä vastustaa nyt?

Se, että kun ei mikään vois mennä sen helpon kaavan kautta. Ja jotenkin vaan ottaa niin paljon päähän sekin, että sen lisäksi että koko ajan tulee jotain uutta, niin pitää vielä olla toi kamala byrokratiarumba ympärillä :|

Pää lyö ihan tyhjää, kun yhtäkkiä pitäis alkaa tarjoilla lapselle ruokaa jossa ei saa olla maitoa, munaa, vehnää, kauraa, ruista, ohraa, sipulia, valkosipulia, mausteita, tomaattia, uusia perunoita, persikkaa, aprikoosia, luumua, omenaa, soijaa, kalaa, lanttua, naurista, kukkakaalia, mansikkaa, vaniljaa, sitrushedelmiä ja ties mitä.

Maailma on pullollaan ihan terveitä lapsia, miksei joku niistä olis voinut olla nyt tän muksun sijasta noin hankala edes tässä ruoka-asiassa :ashamed: :ashamed:

Veit jalat suusta... :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ja kohta iskee morkkis, että mitä minä valitan kun meillä ollaan sentään hengissä :|

Mut sillonhan se pitää valittaa kun iTSE on viel hengissä ;) Myöhäistä sieltä haudasta huudella.

Päiväni pelastus tämä!!!!!!

Nytpä mullakin on ihan oikea ja vakavasti otettava lupa valittamiseen. Kun en tähän mennessä oo tajunnu ajatella asiaa tältä kantilta...

Yhteistyössä