voi vi**u mikä suhtautuminen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen aikanaan saanut kunnallisesta hammaslääkäristä kaameen fobian, mun pelolle on naurettu, sitä on vähätelty, en ole saanut puudutusta vaikka olen pyytänyt, itkenyt jne koska eihän se satu, älä tyttö hupsi.
no, siitä kiitoksena en ole 10vuoteen käynyt hammaslääkärissä.
nyt keräsin rohkeuteni ja otin yhteyttä sairaalan hammaspuolelle josta yhl vastasi minulle, että hae lähete kunnalliselta lääkäriltä, ei tarvii mennä ees hammaslääkäriin, käyt juttelemassa lääkärin kanssa ja saat todennäköisesti lähetteen. ok.
soitin paikalliseen terkkariin ja jo keskusneiti nauro mulle että ei kai me nyt herranjumala lääkäriaikoja tuhlata mihinkään hammaslääkärikammoon, että menet vaan tohon hammaslääkäriin. sanoin, että over my dead body, mä haluan lääkäriajan. no, tää yhdisti mut hammaslääkäriin!!!! josta vastaanotto oli samanlainen. aikani väännettyä sain langan päähän oman lääkärini jonka kanssa sovittiin aika ja oma lääkäri oli tosi rauhoittava ja ymmärtäväinen.
että kiehuu helvetti sentään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vaikka loppu hyvin kaikki hyvin, niin tekis mieli tehdä valitus!

mä onneksi sain asiallista kohtelua kun menin hammaslääkäriin kun hampaat jo mätänivät suuhun. hammaslääkäri kysyi että miksi et ole aikaisemmin käynyt hoitamassa hampaita kuntoon, mutisin siinä jotainvaan ympäripyöreätä ja lääkäri siihen sitten kysyi että taidat pelätä hammaslääkärissä. kyllä helpotti tunnustaa, lupasivat laittaa extra määrän puudutetta ja seuraavia käyntejä varten sain rauhoittavaa lääkettä.

Yhteistyössä