Voi vi...ttt...u

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miu mau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miu mau

Vieras
Eli tää juttu vaan jatkuu.
Mieheni joka ihan kaheli viimeaikoina (joka haukkui minut h..ksi ja vaikka miksi kun tulin matkalta,ryyppäsi puolitoista viikkoa vuorokaudet umpeen ja oli tehnyt selän takana 5400 euron pikavippivelan ym...)oli siis kanssani pankissa neuvottelemassa öainajuttua talolainastamme .
saimme siis 3 kk armonaikaa lainaan vain maksamalla koron 340 euroa kk.laina oli pakko noin neuvotella koska mieheni siis kusessa noiden raha-asioidensa kanssa.
No siinä sitten kun oli neuvoteltu kysäsi pankki-neidiltä voisko saada luottoa myös noihin vippeihin ,että maksais ne pois koska menevät muuten ulosottoon.
pankki ei semmoista myönnä ,mutta voivat antaa lainan jos talo pantataan siitä vakuudeksi.Siis minä olen puolikas talon-ja talolainan omistaja.
Luottoon pitäisi siis olla minun allekirjoitus ja lupa että talon saa kiinnittää.
sanoin heti että en todellakaan kirjoita semmoseen paperiin nimeäni.
Mies siinä sitten alkoi kertomaan että maksaa suurimman osan meidän menoista ja on maksanut koko meidän 400 euron keittiörempan.
Olin ihan huuli pyöreenä sillä minä ostan kaikki ruuat meille ja puoliksi ollaan kaikki as .kulut ja lainat maksettu.Olen joka halostakin maksanut sen puolet.Lisäksi viimeeaikaiset öljy-ja vesilaskut koska miehellä ei näk.rahaa.
Keittiöremppa maksoi noin 1200 euroa ja puoliksi maksettiin(lattia,tapetit,maalit)
Lisäksi olen antanut miehelle milloin minkäkin setelin kun ei ole ollut raukalla rahaa.
Niin että semmosta sitten sain siellä pankissa kuulla.
Vitsit ...mitä pikimmin eroan sen parempi.
Täs tuli taas tätä helpotusta!!!!

Eroat todellakin! Kamala tyyppi!

Ja mitä se sinne pankkiin kuuluu kuka teillä maksaa mitäkin, sitä en ymmärrä. Jos et laita nimeäsi takauspaperiin niin sitten et laita, thats it.

Siis sinä olet se joka palasi lasten kanssa reisusta ja mies oli alkanut kännäämään? Sen lisäksi vippivelkaa tehnyt..?! Shit!! Miten sä et oo nähny jo aiemmin tommosen miehen läpi?!? Luojan kiitos että nyt pääset eroon! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Siis sinä olet se joka palasi lasten kanssa reisusta ja mies oli alkanut kännäämään? Sen lisäksi vippivelkaa tehnyt..?! Shit!! Miten sä et oo nähny jo aiemmin tommosen miehen läpi?!? Luojan kiitos että nyt pääset eroon! :hug:

Samapa minä ja tässä sitten paljastunut yhtä ja toista viikon ,puolentoista sisällä.
Juteltua ollaan pystytty vähän ,mutta aika viileästi ja mie suttuu tod.helposti kaikesta nykyjään.
kun sanoin että minulla tosi paha mieli ,petetty olo ja katkera olo myös ...sanoi vain antaa hyvän neuvon että koitan eroon sellaisista ihmisistä jotka kohtelee huonosti.
Ihan oikean neuvon antoi mies ihan itse !
Syyttelee että minun vikani että nukkuu eri huoneessa (Jo viimeisen vuoden),alkoi juomaan,otti velkaa ,on kärttynen ym ,ym,,,
Olen kuulemma pitkävihainen kun en anna jo anteeksi ja ala taas elämään hänen rinnallaan niin kuin ennenkin.
Just joo!

Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Kuinka kauan miehes siis on käyttäytynyt noin, ja onko ihan miehelle ominaista käytöstä ollut aina, vai vasta hiljattain?

Tuo nukkumisasia on ollut oikeastaan vähitellen puolitoista vuotta ja viimesen vuoden nukkunut omassa huoneessa.
Emme tosin ole yhdessä asuneetkaan vasta kuin 2,5-vuotta joten aika äkkiä kiinnostus tai jokin muu minuun lopahti.
Tuo ärtyneisyys ym .on tullut pikkuhiljaa vuoden sisällä ja pikavipit ottanut syyskuun jälkeen.Tosin otti pari viime keväänäkin ja kun juteltiin niistä lupasi ettei ota enää koskaan ja sitten nuo olivatkin minulle suuri yllätys.(oli piilottanut maksulaput kaapin perälle).

Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:
Miksi sä enää olet sen kanssa yhdessä?!?

Olen nyt tehnyt päätöksen erota.Tämä kamaluus on vain tullut kuin pommi niskaani puolitoista viikkoa sitten.
Tosin on nukkunut jo pitempään toisessa huoneessa ja ei ole halunnut viettää mitenkään vapaa-aikaa kanssani ym .

Kuulostaa viimeisen päälle hyväksikäyttäjältä ap:n mies, yrittää ottaa nyt kaikki rahat mitä irti saa kun aavistelee eroa... voin antaa ap:lle vain sen neuvon että jätä se. Mutta tee se viisaasti... hanki asunto etukäteen mieheltä salaa, huolehdi että saat omat tavarasi mukaan ja ettei mies pääse tyhjentämään yhteistä tiliä tmv.

Alkuperäinen kirjoittaja miu mau:
Miksi sä enää olet sen kanssa yhdessä?!?

Olen nyt tehnyt päätöksen erota.Tämä kamaluus on vain tullut kuin pommi niskaani puolitoista viikkoa sitten.
Tosin on nukkunut jo pitempään toisessa huoneessa ja ei ole halunnut viettää mitenkään vapaa-aikaa kanssani ym .

Ok, no sitten ymmärrän... tsemppiä!

Kuulostaa viimeisen päälle hyväksikäyttäjältä ap:n mies, yrittää ottaa nyt kaikki rahat mitä irti saa kun aavistelee eroa... voin antaa ap:lle vain sen neuvon että jätä se. Mutta tee se viisaasti... hanki asunto etukäteen mieheltä salaa, huolehdi että saat omat tavarasi mukaan ja ettei mies pääse tyhjentämään yhteistä tiliä tmv.

Onneksi ei ole yhteistä tiliä ja melk.kaikki huonekalut oavt minun entisestä huushollistani sekä pyykkitorni ym.ne tietenkin kuuluvat minulle.
Ainut yhteinen on omakotitalo -ja laina .talon arvo onneksi kattaa lainan kun myyntiin menee...ellei mies sitten siinäkin al temppuilemaan.
Mies on nyt siellä talossa ja me olemme olleet mummolassa viim 1,5-viikkoa eli siitä asti kun tulttiin matkalta(minä ja lapset ) ja mies huusi että painu helvettiin kusipää huora ja lutka.Aika järkytys oli!
nyt hän pyytää kotiin ja kaikki on hänen mielestään ok ja minä en saa enää puhua koko asiasta.

soitti myöhään illalla että isänsä tulee takamaan hänelle pankkiin joustoluoton jolla saa maksettua pikavipit (5400 euroa) pois.
Nyt sitten luulee ,että kaikki taas ok ja me jatkamme onnellisina avioliittoamme.

Alkuperäinen kirjoittaja miu mau:

Onneksi ei ole yhteistä tiliä ja melk.kaikki huonekalut oavt minun entisestä huushollistani sekä pyykkitorni ym.ne tietenkin kuuluvat minulle.
Ainut yhteinen on omakotitalo -ja laina .talon arvo onneksi kattaa lainan kun myyntiin menee...ellei mies sitten siinäkin al temppuilemaan.
Mies on nyt siellä talossa ja me olemme olleet mummolassa viim 1,5-viikkoa eli siitä asti kun tulttiin matkalta(minä ja lapset ) ja mies huusi että painu helvettiin kusipää huora ja lutka.Aika järkytys oli!
nyt hän pyytää kotiin ja kaikki on hänen mielestään ok ja minä en saa enää puhua koko asiasta.

Muista että avioliiton jälkeen (siis erossa ) ei katsota sitä mitä kumpikin on taloon tuonut vaan kaikki menee puoliksi!! (paitsi tietysti jos avioehto määrää toisin ). Jos miehes haluaa oikein ittumaiseksi ruveta niin teille otetaan ihminen joka tekee sen osituksen ja se tehdään vain omaisuuden arvon mukaan.

Yhteistyössä