vaihtelu virkistää, joku muukin välillä sais voittaa, ei oo kivaa et samat aina kultaa saaAlkuperäinen kirjoittaja mä:mä taas soisin kanadan voittavan kotikkisoissaan
no taitaa toivees toteutua.tasoihin jo tuli.höAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:vaihtelu virkistää, joku muukin välillä sais voittaa, ei oo kivaa et samat aina kultaa saaAlkuperäinen kirjoittaja mä:mä taas soisin kanadan voittavan kotikkisoissaan
4-4 ja peliä vielä hetki jäljelläAlkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Mikä siel on tilanne? Ja kuinka mones erä menossa?
tasapeli 4-4 ja viimeistä erää jäljellä n.4 minuuttia...Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Mikä siel on tilanne? Ja kuinka mones erä menossa?
sai pienen vihjeen, että täällä tuuletetaan.Ihan sanattomana täällä.Mä niin toivoin tota Venäjän voittoa ja nyt se tuli!!!Kovy rocks!As always.... B)Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:HYVÄ ILJA :xmas:
Haikulle terkkuja, kyllä meidän idolit jyräs näissä kisoissa B)
:flower: :flower: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja haiku:sai pienen vihjeen, että täällä tuuletetaan.Ihan sanattomana täällä.Mä niin toivoin tota Venäjän voittoa ja nyt se tuli!!!Kovy rocks!As always.... B)Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:HYVÄ ILJA :xmas:
Jep, saatiin kiekkokausi pakettiin ja millä tuloksilla.Antilla tehot 5+2 ei HUANO!! :xmas:
Samaa mieltä, eköhän nuo oo jo muutaman pelin voittanut, muillekkin joskus!Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:vaihtelu virkistää, joku muukin välillä sais voittaa, ei oo kivaa et samat aina kultaa saaAlkuperäinen kirjoittaja mä:mä taas soisin kanadan voittavan kotikkisoissaan
haiku is in 71st red heaven!Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu::flower: :flower: :flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja haiku:sai pienen vihjeen, että täällä tuuletetaan.Ihan sanattomana täällä.Mä niin toivoin tota Venäjän voittoa ja nyt se tuli!!!Kovy rocks!As always.... B)Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:HYVÄ ILJA :xmas:
Jep, saatiin kiekkokausi pakettiin ja millä tuloksilla.Antilla tehot 5+2 ei HUANO!! :xmas:
ootko aamulla koneella?
Mä lähden nukkumaan ny..joko oot palautunu muuten maanpinnalle?
:saint: