Voi veenus, palautin koulutehtävän myöhässä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "paniikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"paniikki"

Vieras
Hei kaikki opiskelijat tai joskus opiskelleet! Mitä siitä seuraa, jos palauttaa tehtävän myöhässä? Deadline oli nyt puolilta öin ja heräsin tunti sitten, että voi apua! No palautin opelle sähköpostiin, mutta eihän se sitä tietenkään hyväksy.
Meni yöunet nyt sitten ressatessa :/ Voiko sitä jollain ekstra-tehtävällä korvata?

Aikaraja on aikaraja! Perustele myöhästymisesi todella hienosti. Riippuu persoonasta, riippuu siitä, kuinka hienosti olet tehtäväsi tehnyt. Ylipäätään, aikaraja on aikaraja, ilman pätevää syytä laiminlyöntiin.

Itse olen opettajana aikuisten ammatillisessa koulutuksessa enkä mä ole ikinä nipottanut jos tehtävä tulee vähän myöhässä. Ja eikait niitä tehtäviä nyt viikonloppuyönä kukaan tarkasta.
Mut tietty paha mennä sanomaan toisten opettajien puolesta. Tehtäviä tehdään siksi että opitaan ja osoitetaan osaamista, ei siksi,että opettaja pätisi aikatauluilla. :)

Ainahan ihmiset noita myöhässä palauttelee. Opelle onenemmän vaivaa antaa sulle lisätehtäviä tai nostaa meteli, kuin vain todeta että muista ensi kerralla palauttaa ajoissa.

Kiitos vastauksista! Tehtävänä oli tehdä yhteenveto kurssin aikana pidetystä oppimispäiväkirjasta ja kouluna siis amk. Mulla on vähän suorittajaluonne ja vedän hirveen stressin jos työt alkaa kasautumaan tai unohdan jonkun. No eka kerta ku unohdn palauttaa ajoissa. Ei oo helppoa opiskella kolmikymppisenä ja perheellisenä...

Meillä ainkin on laitettu viimeinen palautuspäivä sen takia että ettei tehäviä palauutettisi miten sattuu. Meilä ainkin os paorukasta on jotunut käymän koko kurssin uudestaan.....

No emmä usko, että joudun kurssia käymään uudestaan, muut tehtävät kyseisestä kurssista on menny läpi ja oon tehny kaikki mitä pitäny. Kysyin jo sähköpostissa, että olisiko jotain korvaavaa tehtävää, jolla tuon myähstymisen voi hyvittää.