voi vee tätä siivouksen määrää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Siis onko tää lapsiperheen arki tosiaan tälläistä kaikilla, vai oonko mä ylihysteerinen / ollaanko me jotenki poikkeuksellisen sotkusta sakkia. JOKA PÄIVÄ pyörii tiskikone ja pyykkikone vähintään yhden kerran, joka päivä täytyy imuroida. tähän plussaa vielä sänkyjen petaamiset ja pöytien / tasojen pyyhinnät monta kertaa päivässä, ruoanlaitto, isojen ruoanlaitto-astioiden tiskaus jiiänee... HUOH! Ja meitä ei ole kuin minä, mies ja vauva. No tosin kaks kissaa..niiden takia toi imurointi on pakko joka päivä.. kissanhiekkamurusia lattiat täynnä.. niin joo ja tietysti kissojen laatikon tyhjennys 2krt/pv kuuluu myös ohjelmaan... jotenki uuvuttaa. :/ pakko oli saada valittaa, kiitos ja anteeks. :D

Kyllä käy sääliksi sitä miesparkaa joka on erehtynyt kelpuuttamaan tollaisen laiskan valittajan akaksi. Ei ihme että avioerotilastot on mitä on ja jokainen järkevä mies käy hakemassa itselleen aasialaisen naisen. Jos haluat pitää avioliitostasi kiinni niin suosittelen että kotona teet hommat kunnolla ja pidät suun supussa.

No siis vauvan kanssa vaan... Mietihän mitkä asiat on pakko tehdä ja mistä voisi luistaa tai etsiä helpotusta. Esim miksi kissanhiekkamurusia tulee asuntoon -oletan että laatikko on wc tiloissa. Tai miksi pyykkiä tulee niin paljon, tuuletatko ikinä esim aikuisten puseroita, takkeja jne. Tarvitseeko vauvan jokaista vaatetta kokonaan pestä vai voisiko esim "paikkapestä" vain pienen likaläntin kohdalta. Tässäpä nopeimmat vinkit mietittäväksi. Ei se koti siitä huonone tai mene pilalle jos opettelet vähän luistamaan ja nauttimaan enemmän siellä olostasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Repe:
Kyllä käy sääliksi sitä miesparkaa joka on erehtynyt kelpuuttamaan tollaisen laiskan valittajan akaksi. Ei ihme että avioerotilastot on mitä on ja jokainen järkevä mies käy hakemassa itselleen aasialaisen naisen. Jos haluat pitää avioliitostasi kiinni niin suosittelen että kotona teet hommat kunnolla ja pidät suun supussa.

no en pidä itseäni laiskana, päinvastoin, minä ton kaiken yllämainitun teen joka päivä, lisäksi hoidan vauvan, mies käy töissä.

no taas tulee tota veren kaivuuta nenästä. painu sinne kiinaan!

Alkuperäinen kirjoittaja x:

no taas tulee tota veren kaivuuta nenästä. painu sinne kiinaan!

Itse asiassa se on thaimaa mistä noita "orja" vaimoja tulee

ihanaa että jollakin muullakin myös...ei meitäkään ole kuin minä,mies ja poika ( + koira ja kissa) mutta tiskii tulee niin ettei tiskikone pysy perässä, pyykkivuori lähentelee everestiä ja pyykkikone huutaa joka päivä, jollei imuroi joka päivä käy villakoirat kii varpaisiin ja hiekka leviää niin että lattiat muistuttaa saharaa... mutta oon kehitellyt teorian jonka mukaan naapurit käy tyhjentää niitten pyykit,astiat ja hiekat niitten taloista tänne sillä aikaa ku mä oon töissä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihanaa että jollakin muullakin myös...ei meitäkään ole kuin minä,mies ja poika ( + koira ja kissa) mutta tiskii tulee niin ettei tiskikone pysy perässä, pyykkivuori lähentelee everestiä ja pyykkikone huutaa joka päivä, jollei imuroi joka päivä käy villakoirat kii varpaisiin ja hiekka leviää niin että lattiat muistuttaa saharaa... mutta oon kehitellyt teorian jonka mukaan naapurit käy tyhjentää niitten pyykit,astiat ja hiekat niitten taloista tänne sillä aikaa ku mä oon töissä ;)

Meillä on sit vissii sama, naapuri prkl... ;D joo, mä en ymmärrä kans (joku ylempänä kirjoitti kissanhiekan leviämisestä) että miksi se tosiaan leviää pitkin kämppää, laatikko on vessassa, kai se niiden tassujen mukana vaa kulkeutuu, ja parkettilattialla näkyy niin mukavasti kaikki pienetkin pimpulat.. meidän kissat on kyllä viel kaupan päälle niin reiluja että "peittelee" tekosensa niin raivokkaasti, että sitä hiekkaa pöllyää siinäki ihan kiitetttävästi.. :D

Yhteistyössä