voi vee mie oon tyhymä mutta voisko joku kertoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
saako näitä suomesta mistään vai pittääkö nämä tilata ulukosmailta? http://global.ebay.com/gbh/search?browse=0&Query=mega+bloks+cinderella&SortBy=11&PageNumber=1&SiteIdFilterType=3&ItemTypeFilter=2&ipp=25

kiitti vastaajille taasen kerran.... :flower: =)

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
mulla on mielikuva että oisin nähnyt MEGA BLOKSeja (sitä Cinderellaa) Ideaparkissa joko BR Toysissa tai Toys ´r Usissa...

selevä! se on sitte ensin turun toysrussiin ja sen jäläkeen hansan beeärrään. ja jos ei löydy niin mie sanon että tilatkaa! ku kerran brittilässä ne on verkkokaupassa mutta ku ei ne toimita suomeen!!! |O |O |O

onneks ei oo kyse joululahjoista vaan vasta ens vuoden puolella vietettävien synttärien lahjoista. mutta mie aattelin olla jo ajoissa :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
meil on tuo heppa ja prinsessa setti :D ja brssä myllyssä oon nähny noita vaunujakin =)

ihanat nytkis ja milanna!!! mie niiiiiiiin tykkään teistä :heart: :hug: :hug: :hug:

mie meen heti länsikeskukseen huomena ja sen jäläkeen myllyyn :hug:

ah, neiti saa kun saakin ne kyläpaikassa ihastelemansa palikat sitte synttäriksi :D tai voipi olla että saapi jo jouluksi jos mie en malta oottaa niitten antamista :D

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
:D eihän mitään lahjoja voi säästellä :D arvaa tekeekö tiukkaa ku mulla on auton takaluukussa oottamassa kuopuksen synttäreitä se brion ihana retroheppajunaratasetti :D :D ei malttais odottaa :D :D

hih, :D taidetaan me äiteet olla enempi innoissamme niistä lahjoista ku lapsoset :laugh:

mutta siis näin se mennee meilläki. meillä PITI olla neitille yks duplolaatikko synttäreiksi ostettuna mutta isäntä se päätti antaa sen jo nytten käyttöön. ja ihan vaan sen takia ku: neiti tykkää tehä inventaariota keittiön alalaatikon muovipusseille! :laugh: hyvä tekosyy... :D