Voi vauvat ja taaperot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis että kun tuo mein vauva, ikää 8kk ja viikko päälle, on nyt sit oppinut kävelemään tukia pitkin... Niin että mikäs vauva se sellainen on, joka ensin konttaa tyytyväisenä aulasta olohuoneeseen, olohuoneen läpi ruokatilan kynnykselle asti, kääntää peffansa menosuuntaan, iskee pakin päälle ja peruuttaa kynnyksestä alas ruokahuoneen puolelle, konttaa ruokahuoneen tuolin tykö, nousee tuolia vasten seisomaan, huomaa äidin olohuoneessa ja alkaa huutamaan "Ättä, ättä!"
Huomaa minut olohuoneen puolella sohvalla, valuu lattialle kontalleen, konttaa kynnykselle, nousee olohuoneen puolelle, konttaa sohvan toiseen päätyyn, nousee seisomaan, kävelee sohvaa pitkin sohven toiseen päätyyn naama hymyssä ja hokee "Ättä, ättä!" Pari askelta ennen minua heittäytyy minua kohti.
Juuri ennen tytön kumoonkeikahtamista saan tytön kiinni. Tyttö tarttuu minua poskista ja kuolaa kasvoni märäksi hokien: "Ättä, ättä"

Tässävaiheessa 2v3kk tyttö on ennättänyt myös viereeni pyrkien myös syliin. Tämä pienempi, jonka siis pitäisi siis olla se meidän vauva, alkaa huutamaan ja potkimaan ja raapimaan siskoaan... ja 2v on ihmeissään. Katsoo minuun ja toteaa: "Tykkää vauvasta. Minne vauva meni?"

Yhteistyössä