Voi vatun kynsi!

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Mun ukkovarpaan kynsi on ollu jonkun aikaa jotenki omituinen, välillä se painaa tota varvastakin ihan hulluna ja on niin kipee! Nyt siihen sattuu ihan sikana koko kynnen viereen, siis sinne juureenki missä se kasvaa varpaan sisällä. Tutkailin sitä tarkemmin, ja se kynsi näyttää entistä omituisemmalta, ja tein diagnoosin että mulla on kynsisieni :x Onks kellään ollut? Käsittääkseni siihen on monen kuukauden lääkekuuri. Onko parantunut suosiolla?

Kokeile tea tree öljyä. Sekoitat sitä muutaman tipan perusöljyyn ja voitelet sillä varpaan kynnet kaikki kunnes sieni on lähteny ts. kun uus kynsi on kasvanu. tepsii kuulemma aivan yhtä hyvin kuin lääkkeet, en kyllä ole itse kokeillu mutta anoppi sano että toimii jos joskus tartten johonki vaivaan jotain apua niin tea tree tepsii. auttaa kuulemma myös hilseeseen kun sitä öljyseosta hierotaan päänahkaan ja annetaan vaikuttaa 10-20 min. muistaakseni pari tippaa ruokalusikalliseen öljyä sekoitettiin. Tietääkö joku tarkemman määrän?????

Googletin tuota tea tree öljyä, ja toden totta, monella sivustolla siitä puhuttiin. Täytyykin kokeilla, noi lääkkeet on kauheita myrkkyjä ja joutuu käymään maksakokeissa, ja maksavatkin ihan tolkuttomia. Kiitos vinkistä!

Yhteistyössä