voi valtion rautatiet!! >.<

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
Mun piti olla kotona jo ennen kasia ja mitä vielä!!

Juna seisoo riihimäellä ja odottaa pohjoisen junaa joka tulee joskus. Tän piti lähtee 13 yli sit siirty 23 yli ja sit puolelta ja täs ollaa vieläki.

oon syöny viimeks puolelta päivin ja näläkä olis ja huomenna töihin ja ja ja...|O

edelliseen ic-junaan oli paikatki myyty ihan miten sattuu. Miten nää voi kusta joka vuosi samalla tavalla!!

ehkä tunnin päästä lahdessa jeeeee!!! not..

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";22748501]Oletko sattunut huomaamaan että suomi sijaitsee pohjoisessa? Täällä on talvisin lunta ja pakkasta, joka aiheuttaa aina ongelmia väkisinkin, koska niitä ei voi estää vaan on osa luontoa[/QUOTE]

jännä, minä kun luulin että myös skandinavian maat ja venäjä olisivat pohjoisessa, mutta eivät kai ole kun niissä junat toimivat.

Vähän kärsivällisyyttä.. eihän se ole edes vielä paljon myöhässä. Mä tein yksi päivä matkaa matinkylästä laajalahteen 2 tuntia (bussit ei oikein kulkenut lumipyryn ja pakkasen takia) ja ne on sentään samassa kaupungissa :D

[QUOTE="vieras";22748501]Oletko sattunut huomaamaan että suomi sijaitsee pohjoisessa? Täällä on talvisin lunta ja pakkasta, joka aiheuttaa aina ongelmia väkisinkin, koska niitä ei voi estää vaan on osa luontoa[/QUOTE]
:D

toki olen! mutta talven ilmiöt ei pitäs olla enää mikää uus juttu ja kun tää ilmiö on joka vuosi niin luulisi että osattais varautua lumeen, ku sitä kuitenki aina tulee.

nyt oltiin myyty tohon ic-junaan vaunuun nro 15 ja junas ei ollu ku 14 vaunua. ei oo eka kerta.

Vähän kärsivällisyyttä.. eihän se ole edes vielä paljon myöhässä. Mä tein yksi päivä matkaa matinkylästä laajalahteen 2 tuntia (bussit ei oikein kulkenut lumipyryn ja pakkasen takia) ja ne on sentään samassa kaupungissa :D

no toi oli jo saavutus :D mä oon tehny matkaa nyt klo:15 saakka et kyl mä haluisin jo kotio.

nyt junaki on päässyt matkaan ja mulla olis saumoja olla kotona ennen kymppiä!

[QUOTE="hmm";22748581]jännä, minä kun luulin että myös skandinavian maat ja venäjä olisivat pohjoisessa, mutta eivät kai ole kun niissä junat toimivat.[/QUOTE]

Mjaa.. viime talvena kun oli joku tosi kova myräkkä Suomessa ja Ruotsissa, Suomessa junat sentäs kulki. Myöhässä tietysti tuntikausia, mutta kulkivat kumminkin. Mitä Ruotsissa tehtiin? Laitettiin koko junaliikenne seis, kun oli niin huono keli ettei katsottu voivan pitää liikennettä käynnissä.

Että kyllä minusta tuo Ruotsin malli on parempi, junat vaan seis kun ei onnistu. Loppuis turhat narinat siihen.

:D

toki olen! mutta talven ilmiöt ei pitäs olla enää mikää uus juttu ja kun tää ilmiö on joka vuosi niin luulisi että osattais varautua lumeen, ku sitä kuitenki aina tulee.

nyt oltiin myyty tohon ic-junaan vaunuun nro 15 ja junas ei ollu ku 14 vaunua. ei oo eka kerta.

Totta kai siihen varaudutaan, mutta luonnonilmiöille ei voi mitään. Tuiskuava lumi tukkii ja jumittaa vaihteet ja jonkun pitää käydä ne käsipelillä putsaamassa jne. Sille ei vain voi mitään.

[QUOTE="hmm";22748581]jännä, minä kun luulin että myös skandinavian maat ja venäjä olisivat pohjoisessa, mutta eivät kai ole kun niissä junat toimivat.[/QUOTE]

Ei sellaista junaajärjestelmää olekaan joka kestäisi talven tuiskun ja pakkaset, koneet kun kaikki hyytyy enemmän tai vähemmän pakkasessa kuten ihan kaikki muukin

Yhteistyössä