Voi v***u, kissa söi lapsen ruokaa, viimeiset safkat. Oisitko antanu lapsen viel syödä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lflgög
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lflgög

Vieras
Loput ruoat laitoin lapselle lautaselle jäähtymään ni eikös kissa ollu sitä siellä syömässä.

10v halusi silti syödä ruoan, kun ne tosiaan oli viimeiset safkat.

Eihän kissan suu nyt kovin likainen ole?

no olisin ehkä kauhonut vähän pinnasta ainakin ruokaa pois jos kertakaikkiaan olisi talon ainoa syötävä asia ollut lautasella
Ja tehnyt uuden ruuan lapsellle jos olis mitä tehdä

Enkä mä kyllä enään mitään 10 vuotiaan ruokia jäähdyttele pöydillä :DDDD

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Meilläkin kissa ja lapsi jakaa saman jäätelötuutin ja saattaa kissat maistaa jotain meidän ruokaakin. Nythän on ollut paljon pinnalla kuinka ei saisi olla liian hygieeninen. Kissan ja koiran suu on paljon puhtaampi kuin ihmisen. On jopa toivottavaa että perheessä olisi lemmikki josta saisi kallisarvoisia bakteereita.

Mä en ihan purematta niele tuota "puhtaampi suu kuin ihmisellä" -tarinaa. Kissa nuolee myös takapuolensa samalla suullaan. Onko kissan perse puhtaampi kuin ihmisen suu? :D Toksoplasmoosin tuosta voi ainakin saada, en edes viitsi miettiä matoja yms...

Mua kyllä ällöttää nää "syödään jätskiä koiran kanssa"- jutut. Itsellä on koira, joka toisinaan saattaa nuolasta naamaani, mutta en mä silti halua sen kuolaa syödä. Niinkun en haluaisi mitään kielareita kissankaan kanssa vetää. Kyllä niitä elukkabakteereja varmasti saa ihan yrittämättäkin.

Kissa nuolee ensin persettään -> toksoplasmoosit suuhun -> sitten lappaa ruokaa suuhun -> toksoplasmoosit ruoassa. En todellakaan enää söisi. Koiran maistamaa sapuskaa kyllä söisin.

Toksoplasmoosia löytyy vain nuorista ulkokissoista, eli tosiaan antaisin meidän lapsen syödä tuota ruokaa. Meillä 20vee aina sisällä ollut kissa. Raskaanakin vaihdoin hänen hiekkalaatikkonsa, eikä edes ruvennut toksot pelottamaan...

[QUOTE="maikku";26497615]Toksoplasmoosia löytyy vain nuorista ulkokissoista, eli tosiaan antaisin meidän lapsen syödä tuota ruokaa. Meillä 20vee aina sisällä ollut kissa. Raskaanakin vaihdoin hänen hiekkalaatikkonsa, eikä edes ruvennut toksot pelottamaan...[/QUOTE]

Toksoplasmoosia esiintyy kaikenikäisillä ulkokissoilla. Sisäkissoillakin, jos pennun emo ulkona elänyt.

Ehkä teidän perheessä on tapana kun kissa nuolee oman takapuolensa ja sen jälkeen syödään...Tarjoatko samalla tavalla vieraille, ensin kissa sitten vieraat!?
Yök...
Meillä on ollut kissoja ja niillä omaa ruokaa...
Ja jos olisi käynyt niin, että kissä olisi syönyt lautaselta lapsen ruoan, niin olisin tehnyt omalle lapselle jotain muuta syötävä.

Jännä, ettei mulla tai muilla perheenjäsenillä ole ollut toksoplasmoosia. Kissoja olut aina (sisä- ja ulkokissoja) ja lapsena tuli syötyä kissojen kanssa samoja jäätelöitä, jogurtteja jne. :D Ja minäkin raskaana ollessani siivosin kissojen potat.

[QUOTE="maikku";26497615]Toksoplasmoosia löytyy vain nuorista ulkokissoista, eli tosiaan antaisin meidän lapsen syödä tuota ruokaa. Meillä 20vee aina sisällä ollut kissa. Raskaanakin vaihdoin hänen hiekkalaatikkonsa, eikä edes ruvennut toksot pelottamaan...[/QUOTE]

20 vuotias kissa.. että silleen.

[QUOTE="kääkkä";26500183]20 vuotias kissa.. että silleen.[/QUOTE]

Niin? Kissat kyllä elää 20-vuotiaaksikin, meilläkin on ollut moisia pitkäikäisiä kissoja mun elämän aikana kaksikin kappaletta. Yks oli 18-vuotias kuollessaan.

[QUOTE="oona";26499710]Jännä, ettei mulla tai muilla perheenjäsenillä ole ollut toksoplasmoosia. Kissoja olut aina (sisä- ja ulkokissoja) ja lapsena tuli syötyä kissojen kanssa samoja jäätelöitä, jogurtteja jne. :D Ja minäkin raskaana ollessani siivosin kissojen potat.[/QUOTE]

Mistä tiät ettei ollu? Yleensähän tauti on niin lievä ettei sitä juur huomaa. Niinkuin joku tuolla sanokin niin parempi se on sairastaa lapsena kuin raskausaikana jolloin se voi tosissaan olla vaarallinen

• Tykkää
Reactions: Aamuäree

Yhteistyössä