Voi v*tun, v*tun, v*tun, v*ttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Jos joku haluaa nähdä tosi kyrsiintyneen ihmisen, tervetuloa :headwall: :headwall:
Mä nousin aamulla kuudelta töihin ja äsken mä tajusin, että oon tehny väärää asiaa |O |O
Väänsin tarjousta kahden auton autotallista ja tyyppi on pyytäny tarjousta varasto+kahden auton autokaton yhdistelmästä |O |O
Aika loppuu, aika loppuu, aika loppuu :headwall: :headwall:
No joo, lähetin sit suosiolla anteekspyynnön ja ilmoituksen tarjouksen myöhästymisestä :headwall: :headwall:

Otan osaa... Jos nyt niin voi sanoa. Mutta ei mikään ihme, kun ottaa huomioon millanen viikko sulla on ollut, että noin pääsi käymäänkin:)

Koita jaksella:)

T: M.L.

Tänään pitäs lähtee tyhjentään autoa sinne jonnekkin...kun muistais edes missä se on :saint: No joo, on mulla sen korjaamon käyntikortti, eikä olis eka reissu viikon sisään, mille lähdetään niin, ettei lähtiessa oo hajua mihin mennään ;)

Tuleeko sulle joku mukaan vai joudutko yksin menemään? Tytöt ( pienet ) tulee tänään muuten sinne "tein nurkille" :) Mulla on isompien kanssa rauhallinen tyttöjen ilta, pitsaa ja tappettien repimistä ohjelmassa... Näin asiasta viidenteen:)

M.L.

Anoppi tulee mukaan.
Ristiriitasta. Ei siinä mitään vikaa oo, mutta toisaalta olsin käyny Lapualla mieluummin yksi :/ Tai siis lasten kanssa. Mutta mä en voi nyt sanoa sille, ettei tuu.
Ja kun siis sinne asti mennään, niin käydään sit Lapualla samalla.
Mä tapetoin makkarin just vähän aikaa sitten, ja mukulat repi tapetit päreiksi ennen kun mä ehdin kastella ne. Kiva liotella sitä silppua irti seinistä. Et kastelkaa ne ensin ja irrottakaa vasta sitte, jos on levee lasta, ne irtoo ihan näppärästi suoraan vuotina.

Ymmärrän kyllä että yksin olis ollu mukavampi mennä...

L on jo repinyt osan tapeteistaan! Onni ettei ne ole kovin tiukassa kiinni, mutta kyllä sielä seinillä on niitä rämmäleitä joita saa lastalla rapsutella:/ Sit on kiva kun ne märät riekaleet liimautuu lattiaan, ellei niitä siis heti kerää... Jessus, kello on kasi, pitää mennä saattaan A pysäkille:)

Mukavaa reissua ja ajelkaa varovasti jne.:)