Voi v*tun Sonera!!! ( sis. kiukuttelua )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mantelisuklaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mantelisuklaa

Vieras
No nyt se ei enää päästä edes sähköpostiin!! |O Mulla on viimeaikoina pätkiny soneran nettiyhteys tämän tästä ( eli lakkaa yhteydet yht' äkkiä pelaamasta moneksi tunniksi - jopa päiväksi ), mut nyt se ei päästä sähköpostiinkaan , kun kyselee vaan salasanoja ja sit kun sen laittaa ( joka on VARMASTI oikein ), niin herjaa, että viallinen salasana.... *kele, että mun menee hermot tuon firman kanssa!! |O|O On hyvin pian liittymän vaihto edessä! Tällasta kenekään tartte sietää.... *tuhat rumaa kirosanaa*

No kuule, me ollaan siedetty Soneran töktöktök-meininkiä jo monta vuotta. Jos soittaa asiakaspalveluun ja valittaa, että linja ei toimi, niin sehän on aina ASIAKKAAN vika. Meilläkin mies virittelee työkseen tietoverkkoja, niin luulis jotain niistä tajuavan, eikä turhaan soittele asiakaspalveluun.

No meillä menee näinä päivinä Sonera vaihtoon, mitta on tullut täyteen...

Meilläkin samaa vikaa. Paha vaan, että muuta nettivaihtoehtoa ei oikein ole. Eikä kännykkäliitymiinkään oo montaa vaihtoehtoa. ASutaan vähän korvessa...

Olen kyllä saanut aina hyvää palvelua asiakaspalvelusta, vaikka ottaahan se päähän sinne jatkuvasti soitella.

Yhteistyössä