Voi v*ttu

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Vein aiemmin illalla parvekkeelle telineessä kuivumaan alusvaatteita jotka pesin käsin, nyt sitten katselin tuossa telkkaria ja huomasin että naapuriin just muuttanu äijä noukki niitä kepillä omalta parvekkeeltaan siitä telineestä!!!!! |O Kolmet alkkarit ja yhdet rintsikat puuttuu, prkl lähden käymään oven takana justiinsa nyt!!! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Vein aiemmin illalla parvekkeelle telineessä kuivumaan alusvaatteita jotka pesin käsin, nyt sitten katselin tuossa telkkaria ja huomasin että naapuriin just muuttanu äijä noukki niitä kepillä omalta parvekkeeltaan siitä telineestä!!!!! |O Kolmet alkkarit ja yhdet rintsikat puuttuu, prkl lähden käymään oven takana justiinsa nyt!!! :headwall:
No just, taitaa aika mukava naapuri sitten olla |O
Joko kävit pyytää vaatteet takas?

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kävin oven takana eikä myöntäny mitään joten rynnin sinne sisälle ja löysin vaatteet sieltä... :headwall:

Loistavaa! Mulla ei olisi ikinä pokka riittänyt, mutta hienoa kuulla, että jollakulla riittää! Oliko äijä edes nolona?

Prkl mulla riittää kyllä pokkaa mihin vaan, varsinki jos on minun alusvaatteista kyse... :snotty:
Eka oli ihan hämmästyny ja ihmetteli mitä hourailen ja kysy mitä aineita olen vetäny, sanoin että näin mitä se teki... Ite se oli päissään ku vastasyntyny pikkuankka lammella... Sitten ku olin lähdössä vaatteineni alkoi jotain mesoamaan että joku on ne heittäny sen kämppään, aijaa, ihan makkariin asti ovat lentäneet minun parvekkeelta itestään... :kieh:

Maanantaina teen ilmoituksen isännöitsijälle, tiä mikä perverssi se pässi on...

Satuin olemaan tässä kämpässä enkä naapurikaupungissa sillon kun se muutti (mulla useampi asunto työn takia) ja katottiin alakerran herran kanssa jo että ei tuo terveeltä näytä, oli oikein pirteä ja energinen ja tunnin päästä istu portailla itkemässä jotaki... :o Ja eräälle rouvalle oli selittäny kuinka hän niin tykkää kun rapussa tuoksuu talon naisten hajuvedet aina aamuisin kun hän menee roskia viemään.. :laugh:

Mulla oli aikoinaan naapurina vanha pappa joka aina kahville pyyteli ja leperteli mulle kun pihalla törmättiin.Kerran kun olin pistäny ulos rivitalokämppäni takapihalle telineeseen kuivuun pelkkiä alusvaatteitani,ni pappa siellä omalta puoleltaan orapihlajaaidan läpi kuikuili niitä ja käsi oli omissa kalsareissaan...Ei sentäs yrittäny kurkotella niitä,heh

Juu, menin baariin ja tulin jo takasin, lähden ehkä uudestaan mutta en vielä tiedä. Onhan tässä jo kiitettävästi kännissä ja alko niin ketuttaa kaikki että lähin kotiin vaan... Otan vähän lisää pohjia ja yritän uudestaan jos sitä vaikka pääsis hilpeämmälle mielelle. :D

Yhteistyössä