Voi V*ttu mikä äijä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Äiti on ihan normaalipainoinen, 160cm ja ehkä noin 65kg. Uusi mies on kova urheilemaan, ollut sellainen koko elämänsä. Äiti pitää ulkoilusta, mutta se ei sille oo koko elämä, vaan semmonen enemmänkin virkistäytymiskeino. Mies oli sitten yksi ilta käskenyt äidin mennä puntarille ja puntari oli miehen mielestä näyttänyt liian paljon, niin äiti ei ollut saanut syödä iltaruokaa. Kun ne tuli meille, niin äiti sanoi, että lätyt olis joku päivä hyviä, niin mies kielsi nekin, kun ne lihottaa, vaikka äitikin todella harvoin herkuttelee.
S*atana mä oon jo niin kiukkuinen tuommoseen ukkoon ja äiti on liian kiltti sanomaan vastaan. Sitten mies stressaa äitiä 8km kävelylenkeille ja kiihdyttää vauhtia koko ajan, kellon kanssa lenkkeillään. Täytyy varmaan vaan odottaa, että äiti järkiintyy, eipä sitä millään pysty aikuista ihmistä määräilemään.
Luulen ettei äiti niin kamalasti edes miehestä loppujen lopuksi pidä, vaan pelkää yksinjäämistä.
Kiitos kun sain tänne vähä raivota :|

Niinpä, kaikenlaisia paskapäitä maa pällänsä kantaa... Meillä on ainakin kyläilyt vähentyneet, kun en kertakaikkiaan siedä tuota miestä, ja pelkään, että räjähdän aivan kunnolla, kun joudun kuuntelemaan kuinka se äidille puhuu.

Mitä tekisitte, jos kyseessä on oma äiti? Yritin äidille jo tuosta sanoa, mutta lähinnä vähätteli asiaa. Raivostuttavaa. Mun syömisiä ei kyllä yksikään mies pystyisi rajoittamaan, sais sitte painua ovesta pihalle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mitä tekisitte, jos kyseessä on oma äiti? Yritin äidille jo tuosta sanoa, mutta lähinnä vähätteli asiaa. Raivostuttavaa. Mun syömisiä ei kyllä yksikään mies pystyisi rajoittamaan, sais sitte painua ovesta pihalle.

Kuulostaa kurjalta. En oikein tiedä, miten siihen puuttuisi, muuten kuin sanomalla äidille, että tuo miten mies häntä kohtelee, tuntuu tyttärestä tosi pahalta.

musta on kurja kattoa vierestä kun tuttavani on raskaana ja kaikki herkut kielletty. Linjat ne olla pitää perkele!! Rommijäätelöä ei saanut syödä, siinä on alkoholia!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos kyse olisi omasta äidistäni, mä kyllä suomentaisin sille äijälle vähän mitä mieltä mä olen tuollaisesta käytöksestä.

Mutta minkäs teet, jos äiti asiaa vaan vähättelee? Tuntuu typerältä aikuisena puuttua äitinsä tekemisiin, mutta tuollaista en voi sietää!

Kysyisin, että onko äitini läheisriippuvainen ja kertoisin mielipiteeni.
Muuta en tekisi.. oma on elämänsä, jokainen meistä itse valitsee mitä tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja aser:

Kysyisin, että onko äitini läheisriippuvainen ja kertoisin mielipiteeni.
Muuta en tekisi.. oma on elämänsä, jokainen meistä itse valitsee mitä tekee.

Lisään että sille äijälle huomattaisin myös asiasta..

Yhteistyössä