V
vieras
Vieras
Äiti on ihan normaalipainoinen, 160cm ja ehkä noin 65kg. Uusi mies on kova urheilemaan, ollut sellainen koko elämänsä. Äiti pitää ulkoilusta, mutta se ei sille oo koko elämä, vaan semmonen enemmänkin virkistäytymiskeino. Mies oli sitten yksi ilta käskenyt äidin mennä puntarille ja puntari oli miehen mielestä näyttänyt liian paljon, niin äiti ei ollut saanut syödä iltaruokaa. Kun ne tuli meille, niin äiti sanoi, että lätyt olis joku päivä hyviä, niin mies kielsi nekin, kun ne lihottaa, vaikka äitikin todella harvoin herkuttelee.
S*atana mä oon jo niin kiukkuinen tuommoseen ukkoon ja äiti on liian kiltti sanomaan vastaan. Sitten mies stressaa äitiä 8km kävelylenkeille ja kiihdyttää vauhtia koko ajan, kellon kanssa lenkkeillään. Täytyy varmaan vaan odottaa, että äiti järkiintyy, eipä sitä millään pysty aikuista ihmistä määräilemään.
Luulen ettei äiti niin kamalasti edes miehestä loppujen lopuksi pidä, vaan pelkää yksinjäämistä.
Kiitos kun sain tänne vähä raivota :|
S*atana mä oon jo niin kiukkuinen tuommoseen ukkoon ja äiti on liian kiltti sanomaan vastaan. Sitten mies stressaa äitiä 8km kävelylenkeille ja kiihdyttää vauhtia koko ajan, kellon kanssa lenkkeillään. Täytyy varmaan vaan odottaa, että äiti järkiintyy, eipä sitä millään pysty aikuista ihmistä määräilemään.
Luulen ettei äiti niin kamalasti edes miehestä loppujen lopuksi pidä, vaan pelkää yksinjäämistä.
Kiitos kun sain tänne vähä raivota :|